فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم دختر شیطان

دانلود فیلم دختر شیطان

دانلود رایگان

ژانر : درام، کمدی، فانتزی

اولین انتشار : 1398

محصول کشور : ایران

کارگردان : قربان محمدپور

ستارگان : حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، محمدرضا شریفی نیا و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 97 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم دختر شیطان داستان یکی از بچه های ابلیس است که نمیخواهد راه پدرش را ادامه دهد. خداوند برای پذیرش توبه اش شرط می گذارد تا او به پاک ترین آدم زمین سجده کند . دختر شیطان وارد زمین می شود و بدنبال یک آدم بی گناه می گردد.

2.7/5 - (4 امتیاز)

لینک های دانلود فیلم دختر شیطان
خرید و دانلو با ترافیک نیم بها
حجم: 562 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 867 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 1.36 گیگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 3.24 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 7.65 گیگابایت قیمت: 7000 تومان
دانلود رایگان با ترافیک تمام بها

دانلود فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم و کامل

دانلود رایگان فیلم سینمایی دختر شیطان با کیفیت عالی

خلاصه داستان فیلم

یکی از دختران شیطان (جکی شروف) که نامش لوبینی (ایشا گوپتا) است، تصمیم به ادامه راه پدرش و مقابله با خدا و دشمنی با انسان را ندارد و توبه می‌کند. خدا برای پذیرش توبه اش شرطی می‌گذارد، شرط او این است که به یکی از انسان‌های بسیار پاک دنیا سجده کند. او برای انجام این کار به کمک احتیاج دارد، بنابرین به سراغ فردی به نام فرهاد (حمید فرخ‌نژاد) می‌رود و درخواست کمک از او را می‌کند تا دنبال انسانی پاک بگردند.

دانلود فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم

معرفی فیلم سینمایی دختر شیطان

فیلم دختر شیطان به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی قربان محمدپور محصول سال ۱۳۹۶ است. این اثر دومین فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود هندوستان است که توسط قربان محمدپور، کارگردان فیلم “سلام بمبئی” ساخته می‌شود. سونو نیگام و آرجیت سینگ خواننده ۲ ترانه از ۶ ترانه این فیلم هستند. بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده است. فیلم سینمایی دختر شیطان در سال 1398 اکران شد و هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت قانونی آن را دانلود نمایید.

بازیگران فیلم دختر شیطان

حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا، فردین حفیظی.

دانلود فیلم دختر شیطان از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای خرید و دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان تما بها است.

فیلم سینمایی دختر شیطان

عوامل تولید فیلم

‎نویسنده و کارگردان فیلم دختر شیطان: قربان محمدپور، ‎مدیر فیلمبرداری: حسن پویا،‎مدیر هنری و طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی،‎طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری،‎ مجری طرح و مدیر تولید: حسن نجاریان دریانی،‎ مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیرشهاب اسماعیلی،‎ تدوین: حسین زندباف،‎ صدابردار: طاهر پیشوایی، ‎فیلمبردار: مهرداد سلیم خانی، ‎جلوههای بصری: سید هادی اسلامی، ‎موسیقی: دلشاد شیخ، ‎خوانندگان: سونو نیگام،‎ تهیه کننده بالیوود: لاکی مورانی،‎ سرمایهگذار: حسن غلامی.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی دختر شیطان

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی