فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم آب و آتش

دانلود فیلم آب و آتش

دانلود رایگان

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1380

امتیاز IMDB : 6.1

محصول کشور : ایران

کارگردان : فریدون جیرانی

ستارگان : پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی و...

کیفیت : 480p, 720p

مدت زمان : 84 دقیقه

خلاصه داستان : علی مشرقی، نویسنده، پس از جر و بحثی شدید با همسرش مهرانگیز، شبانه از خانه خارج می شود و با اتومبیلش بی هدف در خیابان ها پرسه می زند و اتفاقی با زنی خیابانی به نام مریم شکوهی آشنا می شود.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم آب و آتش (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی آب و آتش

فیلم آب و آتش در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان محصول سال ۱۳۷۹ ایران است. این فیلم در خرداد 1380 در سینماهای کشور اکران شده است و هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

بازیگران فیلم

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، فریماه فرجامی، عبدالله اسفندیاری، فرشید ابراهیمیان، مهدی شیخی، روژانو نصیرزاده، محمود بنفشه خواه.

دانلود فیلم آب و آتش از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت رایگان و قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک تمام بها محاسبه می‌شود.

 دانلود رایگان فیلم آب و آتش

داستان فیلم آب و آتش

علی مشرقی، نویسنده، پس از جر و بحثی شدید با همسرش مهرانگیز، شبانه از خانه خارج می‌شود و با اتومبیلش بی هدف در خیابان‌ها پرسه می‌زند و اتفاقی با زنی خیابانی به نام مریم شکوهی آشنا می‌شود و برای حمایت از مردانی که به دنبالش هستند. او را همراهی می‌کند. مریم او را به آپارتمانش می‌برد و دفتر شعرهایش را به او نشان می‌دهد علی با ورود مردی به نام مجید شهلا، صاحب یک بوتیک که خود را مالک مریم می‌داند، پنهان می‌شود و صبح روز بعد در بازگشت به خانه با جسد همسرش روبه رو می‌شود که به شکل مرموزی به قتل رسیده‌است. همهٔ شواهد دال بر قتل زن توسط اوست، اما علی به قاضی دادگاه می‌گوید که در شب حادثه در خانهٔ زنی به سر برده بود. قاضی به او مهلت می‌دهد تا آن زن را به عنوان شاهد به دادگاه بیاورد. وقتی علی برای گفتن ماجرای قتل همسرش و لزوم حضور مریم در دادگاه به آپارتمان او می‌رود با مجید روبه رو می‌شود. مریم در حضور مجید، آشنایی با علی را انکار می‌کند، اما در ملاقاتی دیگر با علی به او می‌گوید به رغم تمایلش برای کمک به او به این دلیل که شناسنامه اش دست مجید است قادر به ادای شهادت در دادگاه نیست. هر چه زمان می‌گذرد، احساس درماندگی علی بیش تر می‌شود. حالا دیگر تنها چیزی که برای او اهمیت دارد شناخت مریم است. علی مدتی بعد در می‌یابد مریم فرزندی به نام بهار از مجید دارد و دوست صمیمی اش سیما، که مدت‌ها قبل نیمی از صورتش سوخته، از این بچه نگهداری می‌کند. علی با سیمین درخشان، مادر مریم نیز ملاقات می‌کند در حین این ملاقات مادر مریم حقایق تلخی را از کودکی مریم برای علی بازگو می‌کند مبنی بر اینکه وی در کودکی مورد آزار و اذیت جنسی پدر خود واقع شده و همین موضوع باعث انحراف اخلاقی وی در دوران بزرگسالی و بیماری روانی مادرش شده‌است. مریم که آن روز برای سرکشی و دادن داروهای مادرش به خانهٔ او آمده از دیدن علی در آن جا ناراحت می‌شود و در تلاش برای فرار از علی تصادف می‌کند. علی او را در اتومبیل خود می‌گذارد و می‌خواهد به بیمارستان برساند، اما مریم مخالفت می‌کند. از طرفی، مجید در پی مریم به آپارتمان سیما می‌رود و با کتک از او می‌خواهد به مریم تلفن کند و او را به بهانهٔ خودکشی کردنش، به آپارتمان بکشاند. وقتی مریم و علی سراسیمه به آپارتمان سیما می‌آیند با مجید روبه رو می‌شوند. به درخواست مجید، علی بیرون از آپارتمان منتظر می‌ماند و لحظاتی بعد، مریم زیر مشت و لگدهای مجید جان می‌سپارد. علی که خاطراتش را بازگو می‌کند، می‌گوید که پس از حادثهٔ مرگ مریم، قاتل همسرش نیز که یک سارق جواهرات بوده پیدا می‌شود و حالا بهار کوچک برای او یاد مادرش را زنده می‌کند.

(ویکی پدیا)

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی