فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم شوکران

دانلود فیلم شوکران

دانلود رایگان

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1379

امتیاز IMDB : 6.7

محصول کشور : ایران

کارگردان : بهروز افخمی

ستارگان : فریبرز عرب نیا، هدیه تهرانی، محمد صالح علا، رزیتا غفاری و...

کیفیت : 720p

مدت زمان : 83 دقیقه

خلاصه داستان : مهندس خاکپور قرار است معاون وزیر شود ولی طی حادثه ای مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود. دوست او مهندس محمود بصیرت از زنجان برای ملاقاتش به تهران می آید و با پرستار بیمارستان، سیما ریاحی، آشنا می شود.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم شوکران (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی شوکران

فیلم شوکران در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی بهروز افخمی، نویسندگی بهروز افخمی و مینو فرشچی و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی محصول سال ۱۳۷۷ ایران است. این فیلم در فروردین ۱۳۷۹ بر روی پرده سینما رفت و ۳۸۵ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد. هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

بازیگران فیلم

فریبرز عرب نیا، هدیه تهرانی، محمد صالح علا، رزیتا غفاری، حمیدرضا افشار، آرش مجیدی، منوچهر صادق پور، علی اکبر حبیبی کیا، نیلا خرم، فرامرز روشنایی، آیدین افخمی، امین افخمی.

سایر عوامل تولید

مدیر فیلمبرداری: نعمت حقیقی، تدوین: مهرزاد مینویی (دستیار: محمدرضا مویینی)، موسیقی متن: سیدمحمد میرزمانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد ویلکیجی، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، صدابردار: منصور شهباززاده، محمد علیزاده، صداگذاری و میکس: اسحاق خانزادی.

دانلود فیلم شوکران از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت دانلود رایگان و قانونی با ترافیک تمام بها می‌باشد.

داستان فیلم شوکران

مهندس خاکپور که قرار است معاون وزیر شود، طی حادثه‌ای ساختگی مصدوم و به بیمارستان دی در تهران منتقل می‌شود. دوست او مهندس محمود بصیرت از زنجان برای ملاقات وی به تهران می‌آید و با پرستار بیمارستان، سیما ریاحی، آشنا می‌شود. مرد که زندگی خانوادگی آرامی را در کنار همسرش ترانه و دو فرزندش دارد به سیما علاقه‌مند شده و او را صیغهٔ خود می‌کند اما به مرور زمان رابطه آن‌ها دستخوش تغییر شده و اتفاقات ناخوشایندی را برای هر دویشان ایجاد می‌کند.

محمود دچار عذاب وجدان می‌شود و به علاوه سرزنش مهندس خاک پور روی او اثر می‌گذارد و از این رو در صدد اتمام رابطه با سیما بر می‌آید؛ این در حالی اتفاق می‌افتد که سیما به محمود علاقه‌مند شده و برای جلب عشق او چادر سر می‌کند، غذای خانگی می‌پزد و حتی از محمود درخواست می‌کند که به او نماز خواندن یاد دهد. اما محمود در ترک سیما مصمم است و وقتی سیما به خانه می‌آید تا با او شام بخورد با دسته گلی از محمود در کنار سکه‌های معهود در مهریه اش مواجه می‌شود و در نهایت پیغام تلفنی محمود مبنی بر این که دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با او را ندارد او را از ماجرا آگاه می‌کند.

محمود که پیشتر به دلیل مصدومیت مهندس خاکپور مدیر عامل کارخانه شده، پس از انتخاب خاکپور به معاونت وزارتخانه جای پایش در کارخانه محکم می‌شود و حتی مذاکراتی را با خارج نشینانی که پیشتر قصد خرید کارخانه را داشتند انجام می‌دهد. در این اثنا سیما پیوسته در تلاش است تا دوباره او را به سمت خود جلب کند و در نهایت در پارکینگ بیمارستان به محمود دربارهٔ بارداری اش خبر می‌دهد. واکنش محمود این است که بچه باید سقط شود ولی این در حالی است که سیما می‌گوید می‌خواهد بچه را به دنیا بیاورد و از محمود برای او شناسنامه می‌خواهد… محمود با خشم بدون پاسخ روشنی به سیما محل را ترک می‌کند و در ادامه با تعقیب سیما متوجه می‌شود محل زندگی او نه آن آپارتمان مرفه که یکدیگر را در آن ملاقات می‌کردند، بلکه خانه‌ای در میدان خراسان است که سیما آن جا با پیرمردی که پدرش است زندگی می‌کند.

سیما با تلفن به خانه محمود و معرفی کردن خودش به عنوان کسی که مهندس بصیرت قرار است برای او ویزای آلمان جور کند فشار بر محمود را افزایش می‌دهد و کار را به جایی می‌رساند که هنگامی که محمود در تهران است به همین بهانه به منزل او در شهرستان می‌رود و با همسر او هم کلام شده و ضمن آن محمود را با جملاتی دو پهلو نزد همسرش پشت تلفن تهدید می‌کند. محمود نیز اعلام می‌کند که رابطه شان را برای پدر سیما فاش خواهد کرد. سیما با شنیدن این تهدید هراسان از منزل محمود خارج می‌شود و به سمت تهران حرکت می‌کند اما پیش از رسیدن او محمود پدر سیما که کاملاً از ماجرا بی‌خبر بوده را آگاه می‌کند و پیرمرد دل شکسته که از قضا غیرت هم در او جوشیده‌است به سیما اجازه ورود به خانه را نمی‌دهد و او را تهدید به قتل می‌کند.

سیما به قصد انتقام دوباره به سمت منزل محمود حرکت می‌کند و در میانه راه از یک پمپ بنزین مقداری بنزین برای آتش‌افروزی تهیه می‌کند. در همین بین محمود بی‌خبر از این مسئله برای جبران عذاب وجدان و دادن خبر مدیرعاملی اش در کارخانه همسرش را بدون بچه‌ها به صرف شام در تهران می‌برد و شب خوشی را با هم سپری می‌کنند. سیما که در منزل محمود مورد پذیرایی برادر شوهر او قرار گرفته از آتش‌افروزی منصرف شده و با دلی پر از درد آن جا را ترک می‌کند. محمود در راه بازگشت در حالی که ظاهراً قصد دارد ماجرا را برای همسرش تعریف کند متوجه تصادف خودرویی در جاده می‌شود که سرنشین آن (به احتمال قریب به یقین سیما) جان داده‌است محمود سوار بر خودرویش می‌شود و با حواس پرتی و چهره‌ای حاکی از شکست با همسرش به راه ادامه می‌دهد.

(ویکی پدیا)

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی