فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است

دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است

دانلود رایگان

ژانر : درام، اجتماعی، هیجان انگیز

اولین انتشار : 1399

امتیاز IMDB : 5.7

محصول کشور : ایران

کارگردان : رضا زهتابچیان

ستارگان : مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 93 دقیقه

خلاصه داستان : امیر که یک فرمانده پایگاه بسیج است، پس از آن که همسرش مورد تعرض یک مرد با نفوذ قرار می گیرد، با وجود مخالفت نیروهای امنیتی، فرد مهاجم را بازداشت می کند. خلاصه داستان فیلم دیدن این فیلم جرم است اینگونه روایت میشود: "فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند. صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه، الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا..."

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است
خرید و دانلود با ترافیک نیم بها
حجم: 581 مگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 866 مگابایت قیمت: 6500 تومان
حجم: 1.34 گیگابایت قیمت: 6600 تومان
حجم: 3.30 گیگابایت قیمت: 6900 تومان
حجم: 6.38 گیگابایت قیمت: 7500 تومان
دانلود رایگان با ترافیک تمام بها
حجم: 557 مگابایت
حجم: 836 مگابایت
حجم: 1.2 گیگابایت
حجم: 3.3 گیگابایت
حجم: 6.4 گیگابایت

دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است با لینک مستقیم و کامل + دانلود رایگان

دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام بها می‌باشد.

دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است با لینک مستقیم

معرفی فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است

فیلم دیدن این فیلم جرم است در ژانر درام، اجتماعی و هیجان انگیز با موضوعی سیاسی به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال 1397 سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. این فیلم که دریافت پروانه ساخت آن مسیر پر پیج و خمی داشته است، به ماجرای یک گروگانگیری می پردازد. «دیدن این فیلم جرم است» تنها فیلم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که پس از دو سال ابهام بالاخره در سال 1399 اکران شد. این فیلم در بخش «نگاه نو» (مسابقه فیلم های اول) سی و هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر راه یافت و نامزد بهترین فیلم بخش نگاه نو شد. هم اکنون شما میتوانید این فیلم جذاب را به صورت قانونی و با لینک مستقیم از سایت نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حمیدرضا پگاه، حسین پاکدل، محمود پاک نیت، احسان امانی، حسن زارعی، حمید ابراهیمی، محمدرضا مالکی، مرتضی زارع، مهرداد فلاحتگر، احسان شیخی، مهدی سجادیان.

فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است

عوامل تولید فیلم

تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه، فیلمنامه‌نویس: رضا زهتابچیان، مدیرفیلمبرداری: روزبه رایگا، چهره‌پرداز: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: علیرضا علویان، آهنگساز: امید روشن بین، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری: شهاب نجفی، عکاس: کورش پیرو.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی دیدن این فیلم جرم است

۱۴۰۱/۰۶/۰۵ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی