فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود سریال ساخت ایران 3

دانلود سریال ساخت ایران 3

+ پشت صحنه

ژانر : کمدی، درام

اولین انتشار : 1400

محصول کشور : ایران

کارگردان : بهمن گودرزی

ستارگان : امین حیایی، مجید صالحی، عایشه گل جوشکن و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

تعداد قسمت ها : 21

روزهای پخش : چهارشنبه

خلاصه داستان : غلام در جنوب ایران غواص است. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می خواهد. غلام که به ستاره علاقه دارد تصمیم می گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل ستاره برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

5/5 - (6 امتیاز)

لینک های دانلود سریال ساخت ایران 3
دانلود با اینترنت نیم بها

دانلود سریال ساخت ایران 3 با لینک مستقیم و کامل

دانلود تمام قسمت های سریال ایرانی ساخت ایران 3 با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها (کامل)

دانلود ساخت ایران 3 با لینک مستقیم

معرفی سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 در ژانر درام کمدی و درام، به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی، محصول سال 1400 کشور ایران است. فصل اول ساخت ایران، تولید سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بخشی از فیلم در لبنان فیلم‌برداری شده‌است و ابتدا در رسانه خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد. فصل دوم تولید سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانه خانگی پخش گردید.

تولید فصل سوم ساخت ایران از تابستان 1400 به کارگردانی بهمن گودرزی با واکسیناسیون عوامل آغاز شد. پخش سریال ساخت ایران 3 از 25 اسفند 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته چهارشنبه از سایت نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران

امین حیایی، مجید صالحی، عایشه گل جوشکن، آناهیتا درگاهی، هومن برق‌نورد، عزت‌الله مهرآوران، بهرنگ علوی، الهام کردا، مینا وحید، نادر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیر نوری، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، حسین امیدی.

دانلود سریال ساخت ایران 3 از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ 2 دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط لیانا در 4 اردیبهشت 1401 ارسال پاسخ

فصل های قبلیش رو چی گذاشتین؟
لینکشو میدین

فیلم سینمایی ایرانی