فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم موقعیت مهدی

دانلود فیلم موقعیت مهدی

بزودی دارای جوایز از جشنواره فیلم فجر

ژانر : زندگی نامه، درام، جنگی

اولین انتشار : 1400

امتیاز IMDB : 7.0

محصول کشور : ایران

کارگردان : هادی حجازی فر

ستارگان : هادی حجازی فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی فر و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 97 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم موقعیت مهدی درباره شهید مهدی باکری، فرمانده لشگر عاشورا است که در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ به شهادت رسید. این فیلم بخش هایی از زندگی او از جمله مراسم خواستگاری و ازدواج، از دست دادن برادرش حمید در عملیات خیبر را بازسازی و روایت می کند.

5/5 - (2 امتیاز)


دانلود فیلم موقعیت مهدی با لینک مستقیم و کامل

فیلم سینمایی ایرانی موقعیت مهدی با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

دانلود فیلم موقعیت مهدی با لینک مستقیم

معرفی فیلم سینمایی موقعیت مهدی

فیلم موقعیت مهدی در ژانر زندگی نامه، درام و جنگی، به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال 1400 ایران است. این فیلم بر اساس بخش‌هایی از زندگی شهید مهدی باکری ساخته شده است. موقعیت مهدی نخستین‌بار در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برندهٔ پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

مسعود فراستی موقعیت مهدی را «افتخار سینمای ایران و بهترین فیلم سینمای ایران حداقل در ۱۰–۱۵ سال اخیر» نامید و گفت که این فیلم «از لحاظ فیلم‌های قابل دفاع یک سر و گردن بالاتر از جشنواره‌های دیگر می‌ایستد.»

فیلم سینمایی موقعیت مهدی برای اولین بار در اسفند 1400 در سینماهای ایران اکران شد و توانست بیش از 12.5 میلیارد تومان فروش داشته باشد. همچنین در سال 1401 به صورت آنلاین اکران شد. بزودی با انتشار رسمی شما میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

هادی حجازی فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی.

دانلود فیلم موقعیت مهدی با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی موقعیت مهدی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی