فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم دوزیست

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1401

امتیاز IMDB : 5.9

محصول کشور : ایران

کارگردان : برزو نیک نژاد

ستارگان : جواد عزتی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 97 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم دوزیست داستان پسری به نام عطا است که با پدرش در جنوب شهر زندگی می‌کند. همسایه عطا با معرفی دختری به او می‌خواهد که به مدت چند روز به او اجازه ماندن در خانه‌شان را بدهد و این شروع دردسرهای عطاست.

3.5/5 - (6 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود فیلم دوزیست (با ترافیک نیم بها)
حجم: 650 مگابایت قیمت: 12000 تومان
حجم: 924 مگابایت قیمت: 13000 تومان
حجم: 1.8 گیگابایت قیمت: 15000 تومان
حجم: 2.4 گیگابایت قیمت: 18000 تومان
حجم: 4.2 گیگابایت قیمت: 20000 تومان

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم و کامل

فیلم سینمایی ایرانی دوزیست با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها (کامل)

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم

معرفی فیلم سینمایی دوزیست

فیلم دوزیست در ژانر درام اجتماعی، به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال 1398 ایران است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۳۹۸ حضور داشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه. در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده‌است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

فیلم سینمایی دوزیست برای اولین بار در سال 1401 درسینماهای ایران اکران عمومی شد و با استقبال تماشاگران همراه شد. هم اکنون شما میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

جواد عزتی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی، امیرعلی خانی.

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود.

عوامل تولید

کارگردان: برزو ‌نیک ‌نژاد، تهیه کننده: سعید ‌خانی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مجری طرح و مدیر تولید: کامران حجازی، گریم: ایمان ‌امیدواری، طراح صحنه:، امیر ‌حسین ‌قدسی، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، برنامه ریز: افشین رضایی، دستیار اول کارگردان: نوید صلاحی، جانشین تولید: علیرضا اصلانی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید طالبی، منشی صحنه: غزل رشیدی.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی دوزیست

۱۴۰۱/۱۱/۲۶ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی