فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود برنامه دست به مهره

دانلود برنامه دست به مهره

فصل 3 قسمت 4

ژانر : رئالیتی شو، خانوادگی

اولین انتشار : 1402

محصول کشور : ایران

کارگردان : امید سهرابی

ستارگان : اشکان خطیبی، امیرحسین رستمی، علیرضا خمسه و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

روزهای پخش : یکشنبه

خلاصه داستان : برنامه دست به مهره ما را با بازی های جذاب چهره‌های معروف و محبوب همراه می کند و فضای مفرح و خنده‌دار رقابت آن‌ها با یکدیگر را در قالب برنامه‌ای هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد.

5/5 - (2 امتیاز)


دانلود برنامه دست به مهره با لینک مستقیم و کامل

دانلود تمام قسمت های برنامه سریالی دست به مهره با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

برنامه دست به مهره

معرفی برنامه دست به مهره

برنامه دست به مهره در ژانر رئالیتی شو و خانوادگی، به کارگردانی امید سهرابی و تهیه‌کنندگی صادق یاری و مهدی یاری، محصول سال 1401 ایران است. این برنامه سریالی با اجرای اشکان خطیبی و با حضور چهره‌های محبوب، با هدف رقم زدن لحظاتی مفرح و هیجان‌انگیز است. امیرحسین رستمی، غلامرضا نیکخواه، علیرضا خمسه، هومن برق‌نورد و علی اوجی از جمله بازیگرانی هستند که در این برنامه حاضر می‌شوند تا کنار هم در یک چالش جذاب شرکت کنند.

این برنامه جذاب با محوریت بازی‌های متنوع چهره‌های معروف با یکدیگر ساخته شده و شما می‌توانید پس از تماشای آن به همراه دوستان و خانواده‌تان بازی‌ها و رقابت‌های هیجان‌انگیز این برنامه را تجربه کنید.

پخش برنامه دست به مهره از نوروز 1402 آغاز میشود. شما میتوانید قسمت های جدید این برنامه را به صورت قانونی از نما تی وی دانلود نمایید.

دانلود برنامه دست به مهره از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تیزر برنامه دست به مهره

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ 0 دیدگاه سریال ایرانی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی