فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب

دانلود رایگان رایگان برای ایرانسل و همراه اول

ژانر : کمدی

اولین انتشار : 1398

محصول کشور : ایران

کارگردان : مصطفی کیایی

ستارگان : پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، عایشه‌گل

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 107 دقیقه

خلاصه داستان : ابراهیم یک خواننده کاباره ای است که مانند سایر خوانندگان آن دوره با انقلاب از صحنه خارج می شود. سرانجام او خواننده مراسم می شود اما نمیتواند قبول کند که به او مطرب بگویند و...

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
خرید و دانلود فیلم مطرب (ترافیک نیم بها)
حجم: 668 مگابایت قیمت: 5100 تومان
حجم: 1.01 گیگابایت قیمت: 5200 تومان
حجم: 1.62 گیگابایت قیمت: 5500 تومان
حجم: 3.84 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 8.98 گیگابایت قیمت: 7000 تومان
قیمت: 10000 تومان
دانلود رایگان فیلم مطرب برای ایرانسل و همراه اول (ترافیک تمام بها)

دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم و کامل (رایگان)

دانلود فیلم سینمایی مطرب با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها و دانلود رایگان

دانلود فیلم مطرب با لینک مستقیم

خلاصه داستان فیلم

فیلم مطرب داستان یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود. ابراهیم که با فامیلی خود مشکل دارد و آن را به خوش لحن تغییر می‌دهد سالها در حسرت اجرای دوباره روی صحنه می‌ماند تا یک روز، زیبا (دختر ابراهیم دختر ابراهیم با بازی الناز شاکردوست) ترتیبی می‌دهد تا پدرش در برنامه «هفته فرهنگی ایران» در شهر استانبول ترکیه روی صحنه برود. پسر ابراهیم (محسن کیایی) که راه پدر را دنبال کرده ولی به سبک رپ فرصت را برای اجرای زنده و کسب شهرت از دست نداده و ورود آنها به ترکیه سرآغاز ماجراها و مشکلات جدیدشان است.

معرفی فیلم سینمایی مطرب

فیلم مطرب  به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.  فیلم مطرب از 1 آبان 1398 در سینماهای کشور اکران عمومی شد و توانست با فروش بیش از 38 میلیارد تومان، رکورد فیلم هزارپا را بزند و پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شود.

فیلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

فیلم سینمایی مطرب

بازیگران فیلم مطرب

پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، عایشه گل جوشکن، حسین امیدی، امین مقدم، محمدرضا شیرخانلو، دیانا دهقان.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

محسن کیایی

محسن کیایی

عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن

مهران احمدی

مهران احمدی

عوامل تولید فیلم

نویسنده: مصطفی کیایی، آهنگساز: آرمان موسی پور، فیلم برداری: حسین جلیلی، صدابردار: امیر نوبخت، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر تولید: سجاد رحیمی، جلوه های بصری: فرید ناصرفصیحی، طراح صحنه و لباس: سید مهدی موسوی، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین فلاح، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: میلاد کیایی، مدیر تدارکات محمد ابراهیمی، طراح پوستر و لوگو: محمد موحد نیا، مدیر رسانه و تبلیغات: امیرحسین بزرگزادگان.

دانلود فیلم مطرب از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای خرید و دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام بها است.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی مطرب

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی