فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم سمفونی نهم

دانلود فیلم سمفونی نهم

ژانر : کمدی، درام، فانتزی

اولین انتشار : 1398

محصول کشور : ایران

کارگردان : محمدرضا هنرمند

ستارگان : حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، پژمان بازغی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 90 دقیقه

خلاصه داستان : راحیل یک پزشک جراح است که همسرش را در حین جراجی از دست می دهد. او برای انجام تنها خواسته همسرش با مرد مرموزی ملاقات می‌کند که سرنوشتش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم سمفونی نهم
حجم: 586 مگابایت قیمت: 5100 تومان
حجم: 914 مگابایت قیمت: 5200 تومان
حجم: 1.61 گیگابایت قیمت: 5500 تومان
حجم: 2.23 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 5.07 گیگابایت قیمت: 7000 تومان

دانلود فیلم سمفونی نهم با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی سمفونی نهم با کیفیت بالا و کامل

دانلود فیلم سمفونی نهم

خلاصه داستان فیلم

فیلم سمفونی نهم درباره راحیل که یک جراح است می‌باشد. او همسرش را در حین عمل جراحی از دست داده‌است. راحیل تصمیم می‌گیرد تا جنازه همسرش را بدزدد و او را طبق وصیتش در یک روستای دور افتاده، در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد، کاری که خانوادهٔ همسر با آن موافق نیست. راحیل در میانهٔ راه با ملک الموت روبرو می‌شود و می‌فهمد که دیگر فرصتی برای انجام خواستهٔ همسرش ندارد. اما ملک الموت به جای قبض روح راحیل، عاشق او می‌شود.

فیلم سمفونی نهم

معرفی فیلم سینمایی سمفونی نهم

فیلم سمفونی نهم در ژانر کمدی،درام و فانتزی به کارگردانی محمدرضا هنرمند، نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می‌باشد. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در 5 رشته مختلف نامزد دریافت جایزه شود.

سمفونی نهم تازه‌ترین فیلم محمدرضا هنرمند در مقام کارگردان بعد از فیلم عزیزم من کوک نیستم که ۱۷ سال قبل ساخته شده، می‌باشد. در این فیلم برای اولین بار چهره کورش بزرگ در سینمای ایران به تصویر کشیده شد. فیلم به روزهای پایانی حیات کورش و نیز فرزندش بردیا می پرداخت.

فیلم سینمایی سمفونی نهم در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد و در اردیبهشت 1399 در شبکه نمایش خانگی و سایت نما تی وی منتشر شد.

فیلم سینمایی سمفونی نهم

بازیگران فیلم سمفونی نهم

حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، منوچهر آذر، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، داریوش شادت، پوریا تهرانی، پژمان بازغی، الهام نامی، حسن شیرزاد، حمیدرضا مولانا، مارین ون هولک.

دانلود فیلم سمفونی نهم از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

سمفونی نهم

سایر عوامل تولید فیلم

فیلمنامه‌نویس: محمدرضا هنرمند، حامد افضلی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی، صداگذار: حسین ابوالصدق، موسیقی: امین هنرمند.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی سمفونی نهم

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ 1 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط عاطفه ایمانی در 10 اردیبهشت 1399 ارسال پاسخ

خیلی ممنون عالی بود

فیلم سینمایی ایرانی