فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم خروج

دانلود فیلم خروج

دارای جوایز از جشنواره فیلم فجر

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1399

محصول کشور : ایران

کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا

ستارگان : فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، سام قریبیان، کامبیز دیرباز و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 123 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم خروج زندگی گروهی پنبه‌کاران شهرستانی را روایت می‌کنند که محصولاتشان بر اثر بارش شدید باران آسیب دیده و وعده‌های مسئولان که به آن‌ها داده شده، پوچ درآمده است. این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیتشان نزد هیأت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم خروج
حجم: 543 مگابایت قیمت: 5100 تومان
حجم: 918 مگابایت قیمت: 5200 تومان
حجم: 1.8 گیگابایت قیمت: 5500 تومان
حجم: 3.3 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 6.2 گیگابایت قیمت: 7000 تومان

دانلود فیلم خروج با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی خروج از ابراهیم حاتمی کیا با کیفیت بالا و کامل

فیلم سینمایی خروج

داستان فیلم خروج

فیلم خروج داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آنها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می‌گردد. آنها پس از آن که از طریق مسئولین سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکل‌شان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکل‌شان را با او در میان بگذارند. این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌کشد که خبر سفر آنها در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود و این موضوع باعث ایجاد محبوبیت و مشکلاتی برای آنها می‌گردد.

معرفی فیلم سینمایی خروج

فیلم خروج به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال 1398 ایران است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نماش درآمد و با استقبال مردم در سینماهای سراسر کشور روبرو شد. خروج توانست سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری را از آن خود کند. این فیلم بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

فیلم‌برداری خروج از یکی از روستاهای شهرستان گچساران شروع شده و در قم به پایان رسید. موسیقی متن فیلم ساخته کارن همایون‌فر است که پیش از این فیلم، با حاتمی‌کیا در ساخت مجموعه تلویزیونی حلقه سبز (۱۳۸۵–۱۳۸۴) و فیلم‌های بادیگارد (۱۳۹۴) و به وقت شام (۱۳۹۶) همکاری کرده بود. یکی از پربحث‌ترین اتفاقات جشنواره فیلم فجر، کنار گذاشته‌شدن خروج از فرایند انتخاب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود. حاتمی‌کیا این اتفاق را مهندسی آرا خواند که با واکنش ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره روبرو شد. یکی دیگر از حاشیه‌های فراوان نشست خبری خروج در جشنواره، خداحافظی فرامرز قریبیان از سینما بود. او با گفتن جمله خروج بهترین کار من است، از تصمیم خود برای اتمام دوران بازیگری خبر داد.

فیلم سینمایی خروج با تصمیم عوامل و با توجه به همه گیری ویروس کرونا ، به عنوان اولین فیلم به صورت آنلاین از تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ اکران شد و توانست با اکران آنلاین بیش از 3 و نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد. (ویکی پدیا)

بازیگران فیلم خروج

فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی‌نسب، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، حمید ابراهیمی.

دانلود فیلم خروج از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

فیلم خروج

سایر عوامل تولید فیلم

نویسنده: ابراهیم حاتمی کیا، مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، بازیگردان و سرپرست گروه برنامه ریزی و کارگردانی: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، صداگذار: علیرضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، عکاس: سجاد ایمانی، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی خروج

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی