فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود انیمیشن The Boss Baby 2017

دانلود انیمیشن The Boss Baby 2017

دوبله فارسی

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

اولین انتشار : 2017

امتیاز IMDB : 6.3

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Tom McGrath

ستارگان : Alec Baldwin, Steve Buscemi, Jimmy Kimmel

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 95 دقیقه

خلاصه داستان : داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه‌شان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه...

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود انیمیشن The Boss Baby 2017 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby 2017 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن بچه رئیس دوبله فارسی

معرفی انیمیشن The Boss Baby 2017

انیمیشن بچه رئیس (The Boss Baby 2017) یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی Tom McGrath و نویسندگی Michael McCullers است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد. داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته Marla Frazee است. موسیقی این فیلم توسط هانس زیمر به همراهٔ استیو مازارو، جیکوب کولیر و دیگر هنرمندان تولید شد. موسیقی متن این فیلم توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز منتشر شد.

نخستین نمایش بچه رئیس در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۷ و در جشنواره بین‌المللی فیلم میامی بود و سپس توسط فاکس قرن بیستم در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد. دنباله‌ای برای این فیلم در سال ۲۰۲۱ با نام بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی منتشر خواهد شد. سریالی بر اساس این فیلم با نام بچه رئیس: بازگشت به کار در سال ۲۰۱۸ ساخته و اکران شد.

دانلود انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby 2017 از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا و با دوبله فارسی اختصاصی می‌باشد.
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ 0 دیدگاه انیمیشن
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی