فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم یتیم خانه ایران

دانلود فیلم یتیم خانه ایران

دانلود رایگان

ژانر : تاریخی، درام

اولین انتشار : 1395

محصول کشور : ایران

کارگردان : ابوالقاسم طالبی

ستارگان : علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 114 دقیقه

خلاصه داستان : داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های 1295 تا 1297 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود رایگان فیلم یتیم خانه ایران

معرفی فیلم سینمایی یتیم خانه ایران

فیلم یتیم خانه ایران در ژانر تاریخی و درام به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد و هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

داستان فیلم

در آغاز جنگ جهانی اول که تمامی جهان درگیر جنگ ناخواسته و بی‌رحمانه‌ای بودند، ایران اعلام بی‌طرفی می‌کند و از ۱۲۹۵ سه سال کشور دچار کمبود مواد غذایی می‌شود که به قحطی بزرگ معروف است. در این اثنا شخصی به نام حاج ابوالفضل، یتیم‌خانه‌ای دایر می‌کند که بچه‌های بی‌سرپرست را در آنجا نگهداری می‌کنند. او فرزندی دارد به نام محمد جواد که پس از مرگ پدر اداره یتیم‌خانه را بر عهده می‌گیرد، پرچم‌دار مبارزه با نیروهای بیگانه می‌شود. فیلم داستان تعقیب و گریز محمدجواد و یک مرد انگلیسی است که یکی از فرماندهان ارتش دنسترویل در ایران است.

بازیگران فیلم

علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی، آهو خردمند، علی شادمان، ایمان صفا، بهار محمد پور، بهارک صالح نیا، حمید تاج دولتی، والا شهیری، مصطفی بهشتی، مهری آل آقا، محسن حسینی، اصغر حیدری، ملیکا شعبان، مجید معافی، برایان تورفه، کامرون چاپمن، برت جان کورن، پاول دیونی، جان اتول، توبی هیوز، کلوم کوتس.

دانلود فیلم سینمایی یتیم خانه ایران از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت رایگان و قانونی می‌باشد.
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی