فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم پرونده هاوانا

دانلود فیلم پرونده هاوانا

دانلود رایگان منتخب جشنواره های مختلف

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1395

محصول کشور : ایران

کارگردان : علیرضا رئیسیان

ستارگان : نیکی کریمی، امین تارخ، ماه چهره خلیلی، حمیدرضا پگاه و...

کیفیت : 480p, 720p

مدت زمان : 89 دقیقه

خلاصه داستان : داستان دکتری به نام پژمان است که پا را از خط بیرون گذاشته است. خودش هم این مسئله را می داند. بر او معلوم است که شرکت های چند ملیتی بازارهایشان را آسان به دست نیاورده اند که آسان از دست بدهند. سوء تفاهم عاطفی از یک سو و درگیری با همسرش از دیگر سو آغاز ماجراست.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم پرونده هاوانا (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی پرونده هاوانا

فیلم پرونده هاوانا در ژانر درام اجتماعی چهارمین ساخته بلند علیرضا رئیسیان کارگردان ایرانی است که در سال ۱۳۸۳ تولید شد. «پروانه هاوانا» علاوه بر منتخب شدن در چندین جشنواره خارجی٬ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین صدابرداری از جشنواره فیلم فجر و برنده تندیس بهترین طراحی صحنه و لباس از یازدهمین جشن خانه سینما شد.

فیلم سینمایی پرونده هاوانا به علت توقیف توسط ارشاد و یا اختلاف بین سرمایه گذار و تهیه کنندگان فیلم هیچوقت اکران نشد و سال 1395 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

بازیگران فیلم

نیکی کریمی، امین تارخ، ماه چهره خلیلی، حمیدرضا پگاه، اصغر همت، ناصر لقایی، حمید مهرآرا، شیدا شجاعی، عاطفه موسوی، همایون ارشادی، نیکو خردمند، مرتضی زارع، بیتا عالمی.

دانلود فیلم سینمایی پرونده هاوانا از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت رایگان و قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک تمام بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی پرونده هاوانا

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی