فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم لازانیا

دانلود فیلم لازانیا

دانلود رایگان

ژانر : کمدی

اولین انتشار : 1397

محصول کشور : ایران

کارگردان : حسین قناعت

ستارگان : سیدجواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 80 دقیقه

خلاصه داستان : پسری به اسم پارسیا که شیطنتش همه مدرسه را عاصی کرده، ناظم جدید در مدرسه از او می‌خواهد مادرش را فردا به مدرسه بیاورد. پارسیا که متوجه شرایط بحرانی زندگی مادرش در غیاب پدر هست، دایی خود را راضی می‌کند تا با شکل و شمایل یک زن به مدرسه بیاید و قضیه را ختم به خیر کند، همین اتفاق باعث شروع ماجراهای جالبی میشود.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم لازانیا (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی لازانیا

فیلم لازانیا در ژانر کمدی به کارگردانی حسین قناعت، تهیه‌کنندگی احمد احمدی و نویسندگی احمد احمدی و حسین قناعت، محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. همچنین رضا عطاران سکانس پایانی این فیلم را کارگردانی کرد. لازانیا یک فیلم کمدی پر بازیگر است که جواد رضویان بعد از سال‌ها دوری از سینما نقش اول این فیلم را ایفا می‌کند. این فیلم در مهر 1397 در سینماهای کشور اکران شد و توانست بیش از 4 میلیارد و 168 میلیون تومان فروش داشته باشد. هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت رایگان و قانونی لازانیا را دانلود کنید.

بازیگران فیلم

سیدجواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی، رضا ریاحی، اردشیر کاظمی، پارسیا شکوری فر، امیرعلی صالح، امیرعلی محمودی، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی، پارسا نژاد آذر، مهدی حدادی.

دانلود فیلم لازانیا از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت دانلود رایگان و قانونی می‌باشد.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی لازانیا

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی