فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم درساژ

دانلود فیلم درساژ

دانلود رایگان

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1397

محصول کشور : ایران

کارگردان : پویا بادکوبه

ستارگان : شبنم مقدمی، علی مصفا، نگار مقدم، یسنا میرطهماسب، جلال فاطمی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 88 دقیقه

خلاصه داستان : گلسا دختری ۱۶ ساله است که به همراه خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دست به اقدامی هیجان‌انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می‌شود. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، از اساس، دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می‌دهد.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم درساژ (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی درساژ

فیلم درساژ در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه‌کنندگی سمیرا برادری و روح‌الله برادری محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم جایزه بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۱۸ و بهترین فیلم اول در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را کسب کرده است. این فیلم در مجموع کاندید و برنده بیش از ۲۰ جایزه ایرانی و بین‌المللی بوده‌است. در بیانیه هیئت داوران جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۸ آمده‌است: “فیلم «درساژ» ما را با داستان‌گویی هوشمندانه و همچنین توسعهٔ پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی شخصیت‌ها تحت‌تاثیر قرار داده‌است.” فیلم سینمایی درساژ در دی ۱۳۹۷ در سینماهای ایران به صورت عمومی اکران شد و هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

بازیگران فیلم

شبنم مقدمی، علی مصفا، نگار مقدم، یسنا میرطهماسب، جلال فاطمی، سیامک ادیب، علی صلاحی، به آفرید غفاریان، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی، لطف الله سیفی، محسن آفتاب سوار، باسط رضایی، نعیم بختیاری، شبنم دادخواه، مهرانا سمامی، سیروس معصومی، سینا موسوی، هوشنگ توکلی، علیرضا آقاخانی، علیرضا ثانی فر.

دانلود فیلم درساژ از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت دانلود رایگان و قانونی می‌باشد.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی درساژ

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی