فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم شهر موش ها

دانلود فیلم شهر موش ها

دانلود رایگان

ژانر : ماجراجویی، کمدی، موزیکال، کودک و نوجوان

اولین انتشار : 1364

امتیاز IMDB : 7.3

محصول کشور : ایران

کارگردان : مرضیه برومند، محمدعلی طالبی

ستارگان : ایرج طهماسب، حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، مسعود کرامتی و...

کیفیت : 480p, 720p

مدت زمان : 77 دقیقه

خلاصه داستان : یک گربه سیاه که موش‌ها به آن می‌گفتند «اسمشو نبر» به شهر موش‌ها حمله می‌کرد. به خاطر همین موش‌ها به یک شهر دیگر می‌روند. قرار می‌شود پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه‌ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی‌تر را انتخاب می‌کنند.

4.6/5 - (5 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود فیلم شهر موش ها (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی شهر موش ها

فیلم شهر موش ها به کارگردانی سینمایی محمدعلی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند ساخته سال 1364 ایران است. این فیلم سینمایی برای رده سنی کودکان ساخته شده و عروسک‌های بازیگر آن قبلاً در سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها ایفای نقش کرده بودند. از صدا پیشگان، عروسک گردانان و بازیگران این فیلم می توان به حمید جبلی،فاطمه معتمدآریا، ایرج طهماسب و نیما فلاح اشاره کرد. برخلاف سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها، بخش بسیاری از این فیلم در فضای باز فیلمبرداری شده‌است. هم اکنون میتوانید این فیلم را از سایت دانلود فیلم نما تی وی به صورت رایگان و قانونی دانلود کنید.

برنامه تلویزیونی مدرسه موشها که در اوایل دهه ۱۳۶۰ صرفاً قرار بود بچه‌ها را به مدرسه رفتن تشویق کند به چنان محبوبیتی رسید که این فیلم سینمایی از روی آن ساخته شد. فیلم سینمایی شهر موشها که از روی مجموعه تلویزیونی مدرسه موشها به کارگردانی محمدعلی طالبی و مرضیه برومند ساخته شد، به فروش بسیار خوبی در گیشه‌ها رسید و رفته‌رفته به بخشی از نوستالژی بچه‌های دهه ۶۰ تبدیل شد. قسمت دوم این فیلم با نام شهر موشها ۲ در سال ۱۳۹۳ با کارگردانی مرضیه برومند ساخته شد.

گویندگان و عروسک گردان‌ها

کپل: حمید جبلی، دم باریک: ایرج طهماسب، دم دراز: راضیه برومند و مسعود کرامتی، معلم: ناصر غفرانی‌فر و طاهره برومندسرمایی، قاصد: مرتضی احمدی، موش موشک: آزاده پورمختار، عینکی: مهدی میگانی و رضا پرنیانزاده، گوش دراز: کامبیز صمیمی‌مفخم، نارنجی و خواهر عینکی: فاطمه معتمدآریا، خوش خواب: مجید شناور و راضیه برومند، موشی: صوفیا محمودی.

موش‌های دیگر: اعظم بوریاباف، فرانک عرب، هایده مهراد، عادل بزدوده، رحیم دوستی، شاپور امین، شکوفه کوثری، فریبا جدی‌کار، مریم سعادت، هوشنگ صفری جم، سودابه گوهری، رضا ژیان

دانلود فیلم شهر موش ها از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت دانلود رایگان و قانونی و ترافیک تمام بها می‌باشد.

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی