فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم جمشیدیه

دانلود فیلم جمشیدیه

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1399

محصول کشور : ایران

کارگردان : یلدا جبلی

ستارگان : سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 91 دقیقه

خلاصه داستان : برگرفته از روابط شهری، آدم‌ها، شلوغی شهر و ماجراهایی است که در پس این شلوغی و این روابط به وجود می‌آید. ترانه و امیر(زن و شوهر 34 و 37 ساله) در شب تولد امیر، درگیر حادثه‌ای شده و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده‌ای می‌شوند که هرچه در آن پیش می‌روند، امکان بازگشت‌شان کمتر می‌شود.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم جمشیدیه (با ترافیک نیم بها)
حجم: 268 مگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 444 مگابایت قیمت: 6200 تومان
حجم: 961 مگابایت قیمت: 6500 تومان
حجم: 1.9 گیگابایت قیمت: 7000 تومان
حجم: 3.6 گیگابایت قیمت: 8000 تومان

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم و کامل

دانلود فیلم جمشیدیه از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم

معرفی فیلم سینمایی جمشیدیه

فیلم جمشیدیه در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی یلدا جبلی، نویسندگی یلدا جبلی و فردین خلعتبری ساخته سال ۱۳۹۷ ایران است که نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. از نکات قابل توجه «جمشیدیه» حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی دو کارگردان مشهور سینما و انیمیشن است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این فیلم سینمایی داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی فیلمساز جوان سینما در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآمد که مورد توجه منتقدان و اصحاب رسانه قرار گرفت. این فیلم در پاییز ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد و هم اکنون میتوانید به صورت قانونی از سایت نما تی وی دانلود نمایید.

بازیگران فیلم

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، شادی کرم‌رودی، ندا جبرائیلی، حمیرا نونهالی، سعید چنگیزیان، محمد ولی زادگان، بهرام عظیمی، کیومرث پوراحمد، کاوه کاتب، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد، حسین دالمن، بهرنگ تنکابنی

فیلم سینمایی جمشیدیه

سایر عوامل تولید

کارگردان و تدوین: یلدا جبلی، تهیه کنندگان: محمد صادق آذین و فردین خلعتبری، مدیرفیلمبرداری: معین مطلبی، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، موسیقی: فردین خلعتبری، ضبط و میکس موسیقی: کاوه عابدین، صداگذار: آرش قاسمی، طراح چهره پردازی: عظیم فراین، مدیر تولید: آرش جبلی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی، طراح پوستر: پیمان حاتمی.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی جمشیدیه

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ 2 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط احسان در 14 دی 1399 ارسال پاسخ

اگر لینکهای دانلود بدون رضایت تهیه کننده و سرمایه گذار باشه این حق الناس هست. من دانلود نکردم و از شما دوست عزیز خواهشمندم بدون پرداخت هزینه، فیلم رو دانلود نکنید. به هر حال یه مجموعه افراد با امید به بازگشت سرمایه و سود به تولید این محتوا پرداختند. پس به حقوق هم احترام بزاریم.

    نوشته شده توسط مدیر سایت در 14 دی 1399 ارسال پاسخ

    دوست عزیز اگه دقت کنید لینک ها رایگان نیستند و فروشی هستند! به صورت مستقیم از شرکت پخش رسمی فیلم خریداری میکنید.
    فعالیت سایت نما تی وی کاملا مجاز هست و لینک های موجود (چه فروشی و چه رایگان) با هماهنگی صاحبان اثر در سایت قرار میگیرند.

فیلم سینمایی ایرانی