فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم سازهای ناکوک

دانلود فیلم سازهای ناکوک

ژانر : درام، اجتماعی

اولین انتشار : 1399

امتیاز IMDB : 6.4

محصول کشور : ایران

کارگردان : علی حضرتی

ستارگان : هنگامه قاضیانی، غزل شاکری، حامد کمیلی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 93 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم سازهای ناکوک قصه دو خواهر است که با ورود مردی عاشق، هویت اولی در آستانه فروپاشی و شخصیت دومی در مسیر جدیدی از خودشناسی قرار می گیرد.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم سازهای ناکوک (ترافیک نیم بها)
حجم: 229 مگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 371 مگابایت قیمت: 6200 تومان
حجم: 792 مگابایت قیمت: 6500 تومان
حجم: 1.4 گیگابایت قیمت: 7000 تومان
حجم: 3.2 گیگابایت قیمت: 8000 تومان

دانلود فیلم سازهای ناکوک با لینک مستقیم و کامل

دانلود فیلم سازهای ناکوک از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم سازهای ناکوک با لینک مستقیم

معرفی فیلم سینمایی سازهای ناکوک

فیلم سازهای ناکوک در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی علی حضرتی، تهیه کنندگی فرشته طائرپور و نویسندگی علی حضرتی و اصغر عبدالهی، محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است. علی حضرتی، فرزند الیاس حضرتی مدتی است که در سینمای ایران فعال است. او که سابقه تهیه‌کنندگی آثاری چون خداحافظی طولانی، نیمرخ‌ها و یک قناری، یک کلاغ داشته است، سال 1395، اولین فیلم کوتاهش، ساعت ساز را ساخت و حالا با سازهای ناکوک، اولین فیلم سینمایی را تجربه می‌کند.

سازهای ناکوک روایت دختری به نام هدیه (غزل شاکری) است که نوازنده ساز چنگ است. هدیه درگیر مشکلات متعدد روحی و روانی است و در شرایط بدی به سر می‌برد. خواهر او هلیا (هنگامه قاضیانی) که سال‌ها شاهد افسردگی مادرش بوده است و با اینکه خودش هم روان‌پزشک است، در یاری به هدیه ناتوان به نظر می‌رسد. فیلم سینمایی سازهای ناکوک درسال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد و هم اکنون میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از سایت نما تی وی دانلود نمایید.

بازیگران فیلم

هنگامه قاضیانی، غزل شاکری، حامد کمیلی، مرتضی ضرابی، احمد عربانی.

عوامل تولید فیلم

کارگردان: علی حضرتی، تهیه کننده: فرشته طائرپور، نویسندگان: اصغر عبداللهی و علی حضرتی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، صدا: ایرج شهزادی، تدوین: ژیلا ایپکچی، موسیقی: شورا کریمی، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری نژاد، منشی صحنه: فاطمه رزاقی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های بصری: آیدا غازی، عکس: مهران فلسفی و مهدی دلخواسته، گرافیست: سیروس سلیمی، زیرنویس: بونا الخاص، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی سازهای ناکوک

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی