فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020

دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020

دوبله فارسی

ژانر : اکشن، ماجراجویی، فانتزی

اولین انتشار : 2020

امتیاز IMDB : 5.4

محصول کشور : آمریکا، بریتانیا، اسپانیا

کارگردان : Patty Jenkins

ستارگان : Gal Gadot, Chris Pine, Kristen Wiig

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 135 دقیقه

خلاصه داستان : در سال ۱۹۸۴ و در طول جنگ سرد، پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز) با دو دشمن قدرتمند روبه‌رو می‌شود: باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از طرفی نیز عشقش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد. استیو یا همان عشق دایانا با استفاده از سنگ آرزوها بر می‌گردد، اما استفاده از این سنگ هزینه‌ای دربردارد؛ که مهم‌ترین دارایی فرد را از او می‌گیرد. وقتی دایانا آرزوی بازگشت استیو را می‌کند، قدرت‌هایش را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود، آرزوی خود را پس بگیرد تا دنیا را نجات دهد.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود

دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020 با دوبله فارسی

فیلم سینمایی زن شگفت انگیز 1984 Wonder Woman 1984 2020 با دوبله فارسی و کیفیت بالا

دانلود فیلم زن شگفت انگیز 1984 دوبله فارسی

معرفی فیلم Wonder Woman 1984 2020 (زن شگفت انگیز 1984)

فیلم زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984 2020) در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی، یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از دی‌سی کامیکس می‌باشد. این فیلم دنباله زن شگفت انگیز سال ۲۰۱۷ و نهمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی می‌باشد. پتی جنکینز کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و فیلم‌نامه آن را به همراه جف جانز و دیوید کالاهام نگاشته است. فیلمنامه اقتباس از داستانی از جانز و جنکینز می‌باشد. گل گدوت در نقش اصلی فیلم یعنی زن شگفت‌انگیز ایفای نقش می‌کند و کریس پاین، کریستن ویگ، کانی نیلسن، رابین رایت و پدرو پاسکال از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این چهارمین فیلم بلند سینمایی است که زن شگفت‌انگیز در آن حضور دارد. فیلمبرداری این فیلم از ۱۳ ژوئن ۲۰۱۸ در استودیوهای برادران وارنر در بریتانیا آغاز شد. این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ از اچ بی او مکس منتشر شد.

در ژانویهٔ ۲۰۱۹، بعد از عکسبرداری اصلی فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴، پتی جنکینز، کارگردان و نویسندهٔ این فیلم اعلام کرد که درحال برنامه‌ریزی برای ساخت سومین فیلم این مجموعه هستند. او بیان کرد که داستان آن در دوران معاصر رخ خواهد داد. در دسامبر ۲۰۱۹، جنکینز گفت که وقفهٔ بین دومین و سومین فیلم بیشتر خواهد شد. او در مصاحبه‌ای با مجلهٔ توتال فیلم در آوریل ۲۰۲۰ بیان کرد که قوس داستانی در نظر دارد که شامل هر چهار فیلم زن شگفت‌انگیز و فیلم سوم شخصیت اصلی خواهد شد. (ویکی پدیا)

بازیگران اصلی

  • گل گدوت در نقش پرنسس دایانا / واندر وومن
  • کریس پاین در نقش استیو ترور
  • کریستن ویگ در نقش باربرا ان مینروا / چیتا
  • کانی نیلسن در نقش هیپولیتا، ملکهٔ جزیره تمیسکیرا و مادر دایانا
  • رابین رایت در نقش آنتیوپ، خواهر هیپولیتا و خالهٔ دایانا
  • پدرو پاسکال در نقش مکسول «مکس» لرد
  • گابریلا وایلد
دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020 از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا و با دوبله فارسی اختصاصی می‌باشد.

عوامل دوبله فارسی فیلم زن شگفت انگیز 1984

مدیر دوبلاژ: مینا قیاس پور، مترجم: شایان سکاکی، باند و میکس:محمد عباسی، دوبله شده در استدیو ساند فیلم.

گویندگان: فریبا رمضان پور، کسری کیانی، شروین قطعه ای، نگین کیانفر، الیزا اورامی، همت مومیوند، مهرداد ارمغان، عباس نباتی، فاطمه نیرومند، لادن سلطان پناه، سارا جعفری، نغمه عزیزی، فرزانه شجاعی، ابولفضل شاه بهرامی، محمد بهاریان، محمدرضا فصیحی نیا، علیرضا علیشاهی، فرزاد احمدی، علیرضا اوحدی، بابک اشکبوس، محمد رضا راد مهر، پارسا کجوری، مینا قیاس پور.

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ 0 دیدگاه فیلم خارجی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی