فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم ایران برگر

دانلود فیلم ایران برگر

دانلود رایگان دارای جایزه از جشنواره فیلم فجر

ژانر : کمدی، درام، خانوادگی

اولین انتشار : 1393

امتیاز IMDB : 4.5

محصول کشور : ایران

کارگردان : مسعود جعفری جوزانی

ستارگان : علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، احمد مهرانفر و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 118 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم ایران برگر داستان امرالله خان و فتح‌الله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند و ماجراهایی پیش می آید.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم ایران برگر (رایگان)

معرفی فیلم سینمایی ایران برگر

فیلم ایران برگر در ژانر کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی محمدهادی کریمی و مسعود جعفری جوزانی، تهیه کنندگی فتح اله جعفری جوزانی، تولید سال ۱۳۹۳ ایران است. فیلم ایران برگر توانست در سی و سومین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بهترین چهره پردازی را بدست آورد. همچنین در 5 رشته دیگر نامزد دریافت جایزه شد.

این فیلم پیش از اکران عمومی، در خرم‌آباد و در حضور جمعی از هنرمندان، فرهیختگان و مسئولان استان لرستان به نمایش درآمد. برخی از منتقدین، معتقد بودند استفاده از زبان لُری در این فیلم سینمایی نابجا بوده‌است و به هجمه فرهنگی موجود علیه سنت‌ها و گویش‌های لری کمک کرده‌است. با این حال فروش فیلم در کل کشور در بهار ۱۳۹۴ از رقم پنج میلیارد تومان گذشت. فیلم سینمایی ایران برگر در تاریخ 20 اسفند 1393 در سینماهای ایران اکران شد و هم اکنون میتوانید از سایت نما تی وی به صورت دانلود رایگان و قانونی دریافت و تماشا کنید.

بازیگران فیلم

علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، احمد مهرانفر، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، فریبا متخصص، هادی کاظمی، فتح‌الله جعفری جوزانی، اسماعیل خلج، محمدرضا هدایتی، اکبر رحمتی، سیروس میمنت رنجبر، صادق توکلی، رادمهر کشانی، میرطاهر مظلومی، بهرام افشاری، سمیه نجومی.

دانلود فیلم ایران برگر از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت دانلود رایگان و قانونی می‌باشد. مصرف اینترنت با ترافیک تمام‌بها محاسبه میشود.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی ایران برگر

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی