فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم سینما خر (مشمشه)

دانلود فیلم سینما خر (مشمشه)

دانلود رایگان رایگان برای ایرانسل و همراه اول

ژانر : درام، کمدی

اولین انتشار : 1399

امتیاز IMDB : 7.9

محصول کشور : ایران

کارگردان : شاهد احمدلو

ستارگان : پوریا شکیبایی، سحر صباغ سرشت، بابک نوری و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 90 دقیقه

خلاصه داستان : مِشمِشه مرضی است مسری که بیشتر در اسب، استر و خر دیده شده و به انسان نیز قابل سرایت است! در واقع همین امر دستمایه سوژه اصلی این فیلم شده است؛ فیلم یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می کند که در حال ساخت فیلمی هستند؛ آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می کند…"

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود فیلم سینما خر (مشمشه)
خرید و دانلود با ترافیک نیم بها
حجم: 479.05 MB قیمت: 6000 تومان
حجم: 782.67 MB قیمت: 6500 تومان
حجم: 1.23 GB قیمت: 6600 تومان
حجم: 2.42 GB قیمت: 6900 تومان
حجم: 5.69 GB قیمت: 7500 تومان
دانلود رایگان برای ایرانسل و همراه اول با ترافیک تمام‌بها

معرفی فیلم سینما خر (مشمشه)

فیلم سینما خر (مشمشه) در ژانر کمدی و درام به کارگردانی و نویسندگی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور، محصول سال ۱۳۹۷ ایران می‌باشد. برای نخستین بار در سینما پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌است. این فیلم موفق به دریافت جایزه مردمی جشنواره ‎«جهانی بنگلور هند» و جایزه ویژه ‎«مرجان طلایی» بهترین فیلم جشنواره «بیگور اسپانیا» شده است؛ و همچنین در جشنواره «بوسان کره‌جنوبی» نیز کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم این فستیوال شد. سینما خر برای اولین بار در سال 1399 به صورت آنلاین اکران عمومی شد و هم اکنون میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از سایت نما تی وی دانلود نمایید.

بازیگران فیلم

پوریا شکیبایی، سحر صباغ سرشت، بابک نوری، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، مهران آتش زای، احمد یاورشاه، احسان بابازاده، فرید شهریاری، رعنا چشم آذر، امین علی شهسواری، محمدرضا داوودنژاد، فاطمه شکری، حسن رضایی.

دانلود فیلم سینما خر (مشمشه) از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای خرید و دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام بها می‌باشد.

پخش آنلاین تیزر

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی