فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود مسابقه هفت خان

دانلود مسابقه هفت خان

قسمت 40 منتشر شد

ژانر : مسابقه ای

اولین انتشار : 1400

محصول کشور : ایران

کارگردان : سعید رضایت

ستارگان : محمدرضا گلزار

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

تعداد قسمت ها : نا مشخص

روزهای پخش : یکشنبه

خلاصه داستان : محمدرضا گلزار با رقابتی جذاب و هیجان‌انگیز مهمان خانه‌های شماست. گذشتن از هفت خان کار سختیه، ولی غیرممکن نیست.

4/5 - (3 امتیاز)

لینک های دانلود مسابقه هفت خان
فصل 1

دانلود مسابقه هفت خان با لینک مستقیم و کامل

دانلود تمام قسمت های مسابقه سریالی هفت خان با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

دانلود مسابقه هفت 7 خان با لینک مستقیم

معرفی مسابقه سریالی هفت خان

مسابقه هفت خان یک برنامه مسابقه ای سریالی جدید است که مشابه برنامه برنده باش شبکه سه تلویزیون می‌باشد. هفت خان مسابقه‌ای با اجرای محمدرضا گلزار است که شما می‌توانید در آن اطلاعات عمومی خود را محک بزنید. شرکت کننده‌های این مسابقه هیجان‌انگیز، باید بر اساس اطلاعات عمومی خود به سوالات متنوعی که از موضوعات مختلف طرح شده‌اند، پاسخ دهند.

مسابقه جذاب هفت 7 خان می‌تواند علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان، آگاهی آن‌ها را نیز بالا برده و بیننده‌های خود را به افزایش میزان مطالعه تشویق کند. محمدرضا گلزار که پیش از این اجرای مسابقه برنده باش را بر عهده داشت، با هفت خان بار دیگر به عرصه اجرا بازگشته است و همراه با این مسابقه بزرگ مهمان خانه‌های شما خواهد بود. مسابقه هفت خان از 8 فروردین 1400 در سایت نما تی وی به صورت هفتگی پخش میشود. شما میتوانید قسمت های جدید این برنامه را یکشنبه هر هفته ساعت 20 به صورت قانونی دانلود کنید.

دانلود مسابقه هفت خان از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

روند اصلی مسابقه چیست؟

در ابتدا مجری ۵۰ شمش معادل ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان سرمایه در اختیار شرکت کننده قرار می دهد. شرکت کننده ها در روند این مسابقه به حفظ شمش های خود می پردازند و هنگامی که شمش های خود را به علت پاسخ های نادرست از دست می دهند مسابقه به پایان می رسد.

شرکت کنندگان چه می‌کنند؟

شرکت کننده مجبور به عبور از هر هفت خان بوده و سوالات هر خان در رابطه با یک شاخه از معلومات عمومی می باشد. در صورت موفقیت و محافظت از شمش های باقی مانده ، معادل آنها جایزه در اختیار او قرار میگیرد. شاخه ها عبارتند از : تاریخ، ورزش، ادبیات، هنر و …

نکات:

  • درصورت رسیدن به خان پنجم شرکت کننده میتواند موجودی خود را حفظ و از مسابقه خارج شود.
  • حضور در این برنامه برای شرکت کنندگان کاملا رایگان می باشد.
  • برای اطلاع از نحوه مسابقه تیزر آموزشی را تماشا کنید.

محمدرضا گلزار در مسابقه هفت خان

عوامل تولید مسابقه هفت خان

تهیه کننده و مجری طرح: مهدی منیری، جانشین تهیه کننده: جواد سهندی، کارگردان: سعید رضایت، مدیر تولید: امیر صمصامی، توسعه وب سایت: کامران خورسندی، طراح دکور و صحنه: مهدی هاشمی، گرافیست برنامه: میلاد تابان، طراح نور: کیانوش خسروی، موسیقی: استودیو تم، طراح مسابقه: مهشید ورزنده، نویسنده: محمد حسن رعیت پور مقدم، تم باکس: مدیریت فضای مجازی، گریم: امید گلزاده و ایلیا دستمالچی، تدارکات: محمدرضا عزیزالهی، جانشین تدارکات: یوسف بشیری، مجری دکور: محمد رادفر، تدوین: امیر صمصامی.

پخش آنلاین تریلر

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ 2 دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط لیلافتحی در 9 فروردین 1400 ارسال پاسخ

میخام تومسابقه شرکت کنم

    نوشته شده توسط مدیر سایت در 9 فروردین 1400 ارسال پاسخ

    به سایت رسمی مسابقه مراجعه کنید: 7khan.tv

فیلم سینمایی ایرانی