فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم بعد از تو

دانلود فیلم بعد از تو

دارای جوایز بین المللی

ژانر : درام، اکشن، معمایی

اولین انتشار : 1400

امتیاز IMDB : 6.2

محصول کشور : ایران

کارگردان : فرهاد نجفی

ستارگان : مینا وحید، تیرداد کیایی، محمد مهدی حسینی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 78 دقیقه

خلاصه داستان : دختری که به دنبال خوشبختی در هرج و مرج این جهان پرسه می‌زند، وارد یک تاکسی می شود، غافل از اینکه چگونه زندگی او برای همیشه تغییر خواهد کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود فیلم بعد از تو (با ترافیک نیم‌بها)
حجم: 278 مگابایت قیمت: 8000 تومان
حجم: 448 مگابایت قیمت: 8500 تومان
حجم: 869 مگابایت قیمت: 9000 تومان
حجم: 1.6 گیگابایت قیمت: 9500 تومان
حجم: 3.8 گیگابایت قیمت: 10000 تومان

دانلود فیلم بعد از تو با لینک مستقیم و کامل

دانلود فیلم بعد از تو از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

معرفی فیلم سینمایی بعد از تو

فیلم بعد از تو (به انگلیسی: One Night In Tehran) در ژانر اکشن، درام و معمایی، به کارگردانی و نویسندگی فرهاد نجفی و محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. این فیلم در سال 1400 به صورت آنلاین در سایت های اینترنتی ایرانی اکران شد. بعد از تو به عنوان بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا معرفی شده بود. این فیلم تاکنون در جشنواره‌هایی چون میلستون، کویین پالم و وایت کورن، فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس، دیرکتورکات، پاپی جاسپر، روزاریتو، اونتاریو، بدفورد، آلترچائو و … نمایش داشته که با واکنش مثبت داوران، منتقدان و مخاطبان‌ روبرو شد که در پانزده جشنواره نامزد و در این میان 11 بار موفق به دریافت جایزه شده است که می توان به جایزه ی بهترین بازیگر مرد (مهدی حسینی) از جشنواره کویین پالم آمریکا، بهترین بازیگر زن (مینا وحید) از جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو و بهترین فیلم و فیلمبرداری از جشنواره بین المللى سالنتو» اشاره کرد. هم اکنون شما میتوانید نسخه رسمی و قانونی، این فیلم را از سایت نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

مینا وحید، تیرداد کیایی، محمد مهدی حسینی، نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی، نادیا نجفی.

عوامل تولید

کارگردان: فرهاد نجفی، فیلمبردار: روزبه رایگا، تدوین: بهرنگ سنجابی، دستیار تدوین: پیوند اقتصادی، موسیقی: کارن همایونفر، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، دستیار صداگذاری: بهزاد مهدی‌زاده، عکاس: بهرنگ دزفولی، تهیه کننده: محمد احمدی، مجری طرح: یاسر بختیاری.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی بعد از تو

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی