فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود سریال Loki

دانلود سریال Loki

دوبله فارسی زیرنویس فارسی فصل 1 کامل

ژانر : اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی-تخیلی

اولین انتشار : 2021

امتیاز IMDB : 8.3

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Kate Herron

سازنده : Michael Waldron

ستارگان : Tom Hiddleston, Owen Wilson, Gugu Mbatha-Raw

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

خلاصه داستان : پس از سرقت Tesseract در جریان رویدادهای "انتقام جویان: پایان بازی"، نسخه جایگزینی از لوکی به مرجع مرموز واریانس زمان، یک سازمان دیوان سالار که خارج از زمان و مکان وجود دارد و جدول زمانی را کنترل می کند، آورده می شود.

5/5 - (2 امتیاز)


دانلود سریال Loki با دوبله فارسی

دانلود سریال خارجی لوکی Loki با زیرنویس و دوبله فارسی و لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود سریال Loki با دوبله فارسی

معرفی سریال Loki

سریال Loki یک مینی سریال اینترنتی در حال پخش آمریکایی است که مایکل والدرون برای دیزنی+ ساخته‌است و براساس شخصیتی در مارول کامیکس به همین نام ساخته شده‌است. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده‌است و استمرار آن را با فیلم‌های فرنچایز به اشتراک می‌گذارد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و والدرون به عنوان نویسنده اصلی و کیت هرون به عنوان کارگردان در این سریال کار می‌کنند

تام هیدلستون نقش خود را به عنوان لوکی از مجموعه فیلمهای دنیای سینمایی مارول تکرار می‌کند. سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون و گوگو امبتا-را نیز از دیگر ستارگان سریال هستند. تا سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت تعدادی سریال کوتاه برای دیزنی+ بود، با محوریت حمایت از شخصیت‌های فیلم‌های MCU مانند لوکی. این سریال به همراه تأیید حضور هیدلستون به‌طور رسمی در نوامبر ۲۰۱۸ تأیید شد. والدرون در فوریه ۲۰۱۹ استخدام شد و هرون در اوت به پروژه پیوست. فیلمبرداری این سریال از ژانویه سال ۲۰۲۰ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد ولی در مارس ۲۰۲۰ به دلیل دنیاگیری کووید ۱۹ متوقف شد. سپس کار از سپتامبر ۲۰۲۰ ادامه یافت و در دسامبر به پایان رسید.

سریال لوکی در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۹ خرداد ۱۴۰۰) منتشر شد و فصل اول شامل شش قسمت خواهد بود. عوامل درحال آماده‌سازی برای ساخت فصل دوم هستند.

دانلود سریال Loki با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی با زیرنویس و دوبله فارسی اختصاصی می‌باشد.

پخش آنلاین تریلر

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ 0 دیدگاه سریال خارجی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی