فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم آن شب

دانلود فیلم آن شب

دارای جوایز بین المللی

ژانر : معمایی، ترسناک، هیجان انگیز

اولین انتشار : 1399

امتیاز IMDB : 5.6

محصول کشور : آمریکا، ایران

کارگردان : کوروش آهاری

ستارگان : شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، جورج مگوایر و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 105 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم آن شب داستان زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان، خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند و علیرغم تلاش‌شان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی، آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند، می‌کند. آن‌ها با دقت، همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد، زیر سوال می‌برند.

به این اثر امتیاز دهید

لینک های دانلود
دانلود فیلم آن شب (با ترافیک نیم بها)
حجم: 236 مگابایت قیمت: 8000 تومان
حجم: 439 مگابایت قیمت: 8500 تومان
حجم: 1 گیگابایت قیمت: 9000 تومان
حجم: 1.9 گیگابایت قیمت: 9500 تومان
حجم: 4 گیگابایت قیمت: 10000 تومان

دانلود فیلم آن شب The Night با لینک مستقیم

دانلود فیلم آن شب از سایت نما تی وی با لینک مستقیم و کیفیت بالا به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

معرفی فیلم سینمایی آن شب

فیلم آن شب (به انگلیسی: The Night 2020) در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی کوروش آهاری، نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش محصول کشور ایران و آمریکا است. این فیلم توسط کمپانی Mammoth Pictures منتشر شد. فیلم آن شب اولین بار در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ یا ۱۰ بهمن 1399 اکران جهانی شد. این فیلم پس از حضور در جشنواره مولینز، توانست 3 جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند؛ هم اکنون شما میتوانید نسخه رسمی و قانونی، این فیلم را از سایت نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، لیا اوگانیان، جورج مگوایر، الستر لیتام، مایکل گراهام، جیا مورا، استف مارتینز، آرمین مهر، علی کوششی، امیرعلی حسینی، گلبرگ خاوری، حنا رحیم‌زاده، کارا فوکوا، سام طرازنده‌پور، لیلی وی. کی.، بشرا حقیقی.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی آن شب

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی