فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود سریال نیسان آبی

دانلود سریال نیسان آبی

فصل 2 قسمت 15

ژانر : کمدی، خانوادگی

اولین انتشار : 1400

محصول کشور : ایران

کارگردان : منوچهر هادی، سید مسعود اطیابی

ستارگان : حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

روزهای پخش : چهارشنبه

خلاصه داستان : سریال نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند.

4.3/5 - (11 امتیاز)

لینک های دانلود سریال نیسان آبی
فصل 1

دانلود سریال نیسان آبی با لینک مستقیم و کامل + فصل دوم 2

دانلود تمام قسمت های سریال ایرانی نیسان آبی با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

دانلود سریال نیسان آبی با لینک مستقیم

معرفی سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور، محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. پخش سریال نیسان آبی از 28 مهر 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته روزهای چهارشنبه از سایت نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

فصل دوم سریال نیسان آبی 2

با توجه به استقبال از فصل اول سریال نیسان آبی، سازندگان این مجموعه تصمیم گرفتن فصل دوم آن را با عنوان نیسان آبی 2 در سال 1402 منتشر کنند. کارگردانی فصل 2 با سید مسعود اطیابی می‌باشد. اولین قسمت فصل 2 این سریال از 1 آذر منتشر شد. شما میتوانید قسمت های جدید آن را هر هفته روزهای چهارشنبه از همین سایت دانلود کنید.

داستان سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

بازیگران

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه.

دانلود سریال نیسان آبی از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تریلر سریال نیسان آبی

۱۴۰۲/۱۲/۰۹ 0 دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی