فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود فیلم تگزاس 2

ژانر : کمدی

اولین انتشار : 1398

محصول کشور : ایران

کارگردان : سید مسعود اطیابی

ستارگان : سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 94 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم تگزاس ۲ در مورد ساسان، بهرام، و آلیس می‌باشد. آن ها در حال بازگشت به ایران هستند که چمدان شان در فرودگاه با فرد دیگری اشتباهاً جابجا می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود فیلم تگزاس 2
حجم: 660 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 1.01 گیگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 1.84 گیگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 3.59 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 7.27 گیگابایت قیمت: 7000 تومان

دانلود فیلم تگزاس 2 کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی تگزاس 2 با ترافیک نیم بها و حجم کم

خلاصه داستان فیلم

فیلم تگزاس 2 در مورد ساسان (سام درخشانی)، بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) می‌باشد که به ایران بر می‌گردند. پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می‌آیند. اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلارهای خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جابه‌جا می‌شود. آدم‌های کارلوس به سراغ آنها می‌آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجراهای جدیدی می‌شوند.

دانلود فیلم تگزاس 2

معرفی فیلم تگزاس 2

فیلم تگزاس 2 به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم دنباله سینمایی تگزاس است و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است. تگزاس ۲ هم‌اکنون سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران می‌باشد. (ویکی پدیا)

فیلم کمدی تگزاس 2 از 28 فروردین 1398 در ایران اکران و جایگزین رحمان 1400 شد و در همان ابتدا با استقبال مخاطبان همراه شد. استقبال از این فیلم به حدی رسیده است که سازندگان آن اعلام نموده این فیلم قرار است در 5 سری تولید شود و هر در ایام نوروز اکران شود. فروش گیشه فیلم تگزاس 2 حدود 25 میلیارد تومان می‌باشد.

دانلود فیلم تگزاس 2 از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

عوامل فیلم

کارگردان فیلم تگزاس 2: سید مسعود اطیابی، تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان، نویسنده: حمزه صالحی، موسیقی: امیر توسلی، فیلم برداری: امیر کریمی، تدوین: مهدی حسینی وند، پخش کننده: نیکان فیلم.

بازیگران فیلم تگزاس 2

سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، نادر سلیمانی، تی آگو متوس، اشکان منصوری.

فیلم تگزاس 2

تیزر فیلم ایرانی تگزاس 2

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی