فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود رایگان

ژانر : درام، اجتماعی، عاشقانه

اولین انتشار : 1397

امتیاز IMDB : 6.8

محصول کشور : ایران

کارگردان : رضا درمیشیان

ستارگان : نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 95 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم عصبانی نیستم در مورد دانشجوی ممتازی به نام نوید (نوید محمدزاده) است که به دلیل فعالیت های سیاسی از دانشگاه اخراج شده است، او نامزدی به نام ستاره دارد (باران کوثری) که از طرف پدرش تحت فشار است و نوید تلاش می کند که بتواند مشکلاتش را حل کند.

4.3/5 - (3 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم

دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی ایرانی عصبانی نیستم با کیفیت بالا و رایگان

دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم

معرفی فیلم سینمایی عصبانی نیستم

فیلم عصبانی نیستم در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان، محصول سال 1392 کشور ایران است. این فیلم تنها نمایندهٔ سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین بود و دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان پس از فیلم تحسین‌شده بغض (۱۳۹۰) است.

فیلم‌برداری عصبانی نیستم! در ۱۴ مرداد آغاز و پس از ۵۲ جلسه فیلم‌برداری ۱۹ مهر به پایان رسیده‌است. تمام صحنه‌های عصبانی نیستم! در تهران و در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطهٔ تهران فیلم‌برداری شده‌است. فیلم عصبانی نیستم در سال 1397 به صورت عمومی اکران شد و هم اکنون میتوانید این فیلم جذاب را به صورت قانونی و رایگان از نما تی وی دریافت کنید.

دانلود فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی به صورت دانلود رایگان و قانونی می‌باشد. مصرف اینترنت به صورت تمام‌بها محاسبه می‌شود.

بازیگران

نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضا میرآقا، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحید قاضی زاهدی.

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی