فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم پل خواب

دانلود فیلم پل خواب

دانلود رایگان رایگان برای ایرانسل و همراه اول

ژانر : درام، اجتماعی، جنایی

اولین انتشار : 1396

امتیاز IMDB : 6.4

محصول کشور : ایران

کارگردان : اکتای براهنی

ستارگان : ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 90 دقیقه

خلاصه داستان : شهاب پسری جوانی است که قصد ازدواج با نامزدش را دارد. اما پس از اینکه پول‌هایش از طریق کلاهبرداری از دست می‌رود، او برای جبران بدهی اش به هر دری می‌زند تا اینکه…

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود فیلم پل خواب
خرید و دانلود با ترافیک نیم بها
حجم: 593 MB قیمت: 2000 تومان
حجم: 861 MB قیمت: 2500 تومان
حجم: 1.6 GB قیمت: 3000 تومان
حجم: 2.5 GB قیمت: 3500 تومان
دانلود رایگان برای ایرانسل و همراه اول با ترافیک تمام‌بها

دانلود فیلم پل خواب با لینک مستقیم و رایگان

فیلم سینمایی ایرانی پل خواب با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها

دانلود رایگان فیلم پل خواب

معرفی فیلم سینمایی پل خواب

فیلم پل خواب در ژانر درام اجتماعی و جنایی، به کارگردانی و نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری محصول سال ۱۳۹۳ کشور ایران است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. این فیلم پس از جنایت ساخته محمد علی سجادی دومین اقتباس ایرانی از رمان معروف جنایت و مکافات است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: “شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می‌شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می‌کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می‌شود. پول بهره‌ای می‌گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می‌شود. طلبکاران او را راحت نمی‌گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می‌شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می‌دهد. شهاب تحت تأثیر این فشارها دست به کار عجیبی می‌زند.”

فیلم سینمایی پل خواب برای اولین بار در سال 1396 در ایران اکران شد و هم اکنون شما میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، شهین تسلیمی، اکبر زنجانپور، علیرضا ثانی فر، فرخنده فرمانی زاده، حسام شجاعی، مجتبی پیرزاده، علی رحیمی، غلام علی رضایی، محمدرضا برنج پور.

دانلود فیلم پل خواب با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان برای ایرانسل و همراه اول با ترافیک تمام بها است.
۱۴۰۱/۰۱/۲۵ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی