فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم گرگ بازی

دانلود فیلم گرگ بازی

دانلود رایگان

ژانر : درام، معمایی، ترسناک

اولین انتشار : 1397

امتیاز IMDB : 4.9

محصول کشور : ایران

کارگردان : عباس نظام دوست

ستارگان : علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ

مدت زمان : 90 دقیقه

خلاصه داستان : چند دوست قدیمی یک شب در خانه موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه‌وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

لینک های دانلود فیلم گرگ بازی
خرید و دانلود با ترافیک نیم بها
حجم: 538 MB قیمت: 6000 تومان
حجم: 880 MB قیمت: 6500 تومان
حجم: 1.6 GB قیمت: 6600 تومان
حجم: 2.3 GB قیمت: 6900 تومان
دانلود رایگان با ترافیک تمام بها

دانلود فیلم گرگ بازی با لینک مستقیم و رایگان

فیلم سینمایی ایرانی گرگ بازی با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها + دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم گرگ بازی

معرفی فیلم سینمایی گرگ بازی

فیلم گرگ بازی در ژانر درام، معمایی و ترسناک، به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در بخش رقابتی جایزه بهترین فیلم اول، بازار جهانی و بخش غیر رقابتی «فانوس خیال» این دوره از جشنواره جهانی فجر حضور داشت. عنوان «گرگ بازی» برای حضور در جشنواره های جهانی A Bigger Game است.

داستان این فیلم درباره چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه ای که سال ها کسی در آن زندگی نکرده و به صورت موروثی به یکی از دوستانشان به نام پرستو ارث رسیده جمع می شوند. آنها از یک دکتر ثروتمند و همسرش دعوت کرده اند به آن خانه بیایند چون دکتر خود را سرمایه گذاری معرفی کرده که میخواهد بر روی یک بازی دور همی که آنها ادعا میکنند خودشان اختراع کرده اند سرمایه گذاری کند. بازی در واقع همان بازی معروف مافیا است که در فیلم آن را گرگ بازی اطلاق میکنند. در ادامه داستان با ماجراهای عجیب و نسبتا ترسناک پیش میرود و با یک نتیجه اقتباسی و تقریبا نامعلوم به پایان میرسد.

فیلم سینمایی گرگ بازی برای اولین بار در سال 1397 در ایران اکران شد و هم اکنون شما میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از نما تی وی دانلود کنید.

بازیگران

علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، حمید پورآذری، امیرحسین قدسی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی.

دانلود فیلم گرگ بازی با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام بها است.

پخش آنلاین تیزر فیلم گرگ بازی

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی