فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود سریال آنتن

دانلود سریال آنتن

قسمت 14 منتشر شد

ژانر : کمدی

اولین انتشار : 1401

محصول کشور : ایران

کارگردان : سید ابراهیم عامریان

ستارگان : ‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

روزهای پخش : چهارشنبه

خلاصه داستان : سریال آنتن با حال و هوای طنز ماجرای خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایشان اتفاقات عجیبی می افتد. گوهر پس از فوت همسرش یک سال درس می خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد.

4.8/5 - (9 امتیاز)


دانلود سریال آنتن با لینک مستقیم و کامل

دانلود تمام قسمت های سریال ایرانی آنتن با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها (کامل)

دانلود سریال آنتن با لینک مستقیم

معرفی سریال آنتن

سریال آنتن در ژانر کمدی، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی، محصول سال 1401 ایران است. این سریال داستانی طنز دارد و بازیگران محبوبی در آن بازی کرده‌اند. پخش سریال آنتن از 30 شهریور در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال جذاب را هر هفته روزهای چهارشنبه از سایت نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران

‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب، امیر دژاکام.

دانلود سریال آنتن از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تیزر سریال آنتن

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ 0 دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی