فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم رها و انگشتر جادو

دانلود فیلم رها و انگشتر جادو

ژانر : فانتزی، کودک و نوجوان،‌ خانوادگی

اولین انتشار : 1401

محصول کشور : ایران

کارگردان : امیر مومنی اصل

ستارگان : سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رها بلالی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

خلاصه داستان : بابا محسن باستان‌شناس است و همراه با دخترش رها برای کشف یک غار مخوف به شمال ایران سفر می‌کنند؛ وقتی به غار می‌رسند، ناگهان زمین‌لرزه اتفاق می‌افتد و باعث وحشت بابا محسن و رها می‌شود. زلزله که تمام می‌شود، آتوسا بعد از 6 هزار سال استراحت، از درون یک تابوت قدیمی بیدار شده و وارد زندگی انسان‌های امروزی می‌شود. با ورود آتوسا، زندگی بابا محسن و رها دچار اتفاقات بسیار پرهیجان و چالش‌برانگیزی می‌شود.

3.3/5 - (7 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود فیلم رها و انگشتر جادو (با ترافیک نیم بها)
حجم: 538 مگابایت قیمت: 10000 تومان
حجم: 954 مگابایت قیمت: 11000 تومان
حجم: 2.38 گیگابایت قیمت: 12000 تومان
حجم: 3.78 گیگابایت قیمت: 13000 تومان
حجم: 7.68 گیگابایت قیمت: 14000 تومان

معرفی فیلم رها و انگشتر جادو

فیلم رها و انگشتر جادو، ضمن برخورداری از آموزه های علم روان شناسی و توجه به مفاهیم رشد و تربیت و آموزش ، توانسته است که از بین 137 فیلم سینمایی از کشور ایران و 105 کشور جهان ، در جمع 9 فیلم سینمایی برتر راه یافته به پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور داشته باشد و در دل کودکان و نوجوانان راه پیدا کند.

نگارش فیلمنامه رها و انگشتر جادو را دکتر منصور بلالی انجام داده و کیانوش اسلامی با همراهی پرویز قدسی مشاوران او بوده‌اند. تولید فیلم در لوکیشن‌های متنوع و زیبا از جمله موزه برج آزادی تهران، سواحل دریای خزر، جنگل عباس‌آباد بهشهر، غار هوتو و مناطقی از لواسان بزرگ، جاجرود، تهرانپارس و غرب تهران انجام شده است.

تیتراژ پایانی «رها و انگشتر جادو» را بهروز محمدی خوانده و محمد محتشمی آهنگساز و ترانه‌سرا و امیر پناهی و رضا پناهی تنظیم‌کننده آن بوده‌اند. پیام نیکومنش مسئولیت مدیریت فیلمبرداری را بر عهده داشته و صدای منوچهر والی‌زاده به عنوان گوینده رادیو در بخش‌هایی از فیلم شنیده می‌شود.

بازیگران

سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رها بلالی، عارفه نظامی، النا منیعی، میثم حسینی، محمدرضا نجفی، هادی عبدالمالکی، مهدی بیگدلیا، آزاده قدیمی، کیانا صفرزاده و سودابه توفیقی، سیما رحمتی، پرنیا مرادی، مرتضی خندان، حجت بابایی، رضا منیعی، حورا موسی خانی، نیکا صفوی، یسنا آوخ، النا عبدی زاده، کیانا اسلامی.

دانلود فیلم رها و انگشتر جادو با لینک مستقیم و کیفیت بالا از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود.
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ 1 دیدگاه فیلم ایرانی
برچسب ها:
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط کمال در 22 آبان 1401 ارسال پاسخ

عجب فیلمی بود رها و انگشتر جادو مرسی ازتون

فیلم سینمایی ایرانی