فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود سریال دیو و ماه پیشونی

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی

کامل + پشت صحنه

ژانر : درام، فانتزی، خانوادگی، کودک و نوجوان

اولین انتشار : 1401

محصول کشور : ایران

کارگردان : حسین قناعت

ستارگان : علی صادقی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

تعداد قسمت ها : 15

روزهای پخش : سه شنبه

خلاصه داستان : ماه پیشونی در اتفاقاتی عجیب، پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می فهمد آنها توسط دیوی پلید طلسم شده اند، برای نجاتشان دست به کار می‌شود.

4/5 - (5 امتیاز)

لینک های دانلود سریال دیو و ماه پیشونی
فصل 1

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی با لینک مستقیم و کامل

دانلود تمام قسمت های سریال ایرانی دیو و ماه پیشونی با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها (کامل)

سریال دیو و ماه پیشونی

معرفی سریال دیو و ماه پیشونی

سریال دیو و ماه پیشونی در ژانر درام، فانتزی، خانوادگی و ویژه کودک و نوجوان، به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی مهدی یاری محصول سال 1401 ایران است. فیلمنامه این سریال را مهرداد کوروش نیا با تکیه بر افسانه‌های کهن ایران به نگارش درآورده‌‌ است. دیو و ماه پیشونی داستان زندگی کیمیاگری با دختر ۶ ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود.

پخش سریال دیو و ماه پیشونی از 16 اسفند 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته روزهای سه شنبه از سایت نما تی وی به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران

علی صادقی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، ستایش موسوی، سیاوش چراغی پور، رضا شفیعی جم، الهام جدی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، عباس محبوب، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، احمدرضا اسعدی، آتش تقی‌پور، امیرکیوان معصومی، عسل قرایی، میرطاهر مظلومی.

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تیزر سریال دیو و ماه پیشونی

۱۴۰۲/۰۳/۳۰ 0 دیدگاه سریال ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی