فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم مارموز

دانلود فیلم مارموز

دانلود رایگان رایگان برای ایرانسل و همراه اول

ژانر : کمدی، درام

اولین انتشار : 1397

محصول کشور : ایران

کارگردان : کمال تبریزی

ستارگان : حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 93 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم مارموز درباره مرد جوانی به نام قدرت است، که سودای رسیدن به قدرت و سخنرانی در مجلس را دارد اما با اتفاقات گوناگونی مواجه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود فیلم مارموز
خرید و دانلود (ترافیک نیم بها)
حجم: 580 مگابایت قیمت: 3500 تومان
حجم: 845 مگابایت قیمت: 4000 تومان
حجم: 1.55 گیگابایت قیمت: 4500 تومان
حجم: 2.21 گیگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 3.31 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
دانلود رایگان برای ایرانسل و همراه اول (ترافیک تمام‌بها)

دانلود فیلم مارموز کامل با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم سینمایی مارموز با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها و رایگان

خلاصه داستان فیلم

فیلم مارموز درباره مرد جوانی به نام قدرت (حامد بهداد) است، که سودای رسیدن به قدرت و سخنرانی در مجلس را دارد. اما با اتفاقات گوناگونی مواجه می شود که سرنوشت او را تغییر می دهد.

دانلود فیلم مارموز

معرفی فیلم مارموز

فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی آیدین سیارسریع و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۶ کشور ایران است. این فیلم در اوایل با نام خودسر معرفی شد ولی چندی بعد نام فیلم به مارموز تغییر یافت. همچنین در ابتدا قرار بود نقش اول این فیلم را محسن تنابنده بازی کند اما در ادامه حامد بهداد جایگزین او شد. این فیلم در 21 آذر 97 در سینماهای ایران اکران شد و به فروشی بیش از 6.5 میلیاردی دست پیدا نمود.

کمال تبریزی بعد از گذشت سال‌ها از ساخت فیلم مارمولک، فیلمی کمدی–سیاسی به نام «مارموز» ساخته است. تشابه اسمی این فیلم با «مارمولک» ناخودآگاه مخاطب را یاد یکی از قوی‌ترین و جسورانه‌ترین کارهای کمدی–سیاسی سینمای ایران می‌اندازد. مارموز نیز همان جسارت مارمولک را دارد و برخی شوخی‌های فیلم بسیار مستقیم‌تر و بی‌پرده‌تر از مارمولک از آب درآمده است.

فیلم مارموز

عوامل فیلم

کارگردان فیلم مارموز: کمال تبریزی، نویسنده: آیدین سیارسریع، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مدیر طراحی:بهزاد آدینه، تدوین: سهراب خسروی، موسیقی: گروه بمرانی، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره پردازی: عظیم فراین، طراح لباس: شیده محمودزاده، مسئول جلوه های کامپیوتری: حسن پیله ور، مدیر تولید: پروانه زبان فهم، عکاس: زهرا مصفا، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، دستیار اول کارگردان: مهدی سلیمانی منصور، برنامه ریز: بهمن حسینی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، دستیار تولید: پرویز کاظم لو، مدیر پروژه و برنامه ریز: علیرضا سبزواری و تهیه کننده: جواد نوروزبیگی.

دانلود فیلم مارموز از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای خرید و دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام‌بها است.

بازیگران فیلم مارموز

حامد بهداد در نقش قدرت‌الله صمدی، ویشکا آسایش در نقش دیبا صولتی، آزاده صمدی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، بهزاد قدیانلو، مرتضی زارع، عیسی یوسفی پور، فرهاد معین زاده، جواد یحیوی، عباس احمدی مطلق، شیرین آقارضاکاشی، بهروز قادری.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی مارموز

۱۳۹۹/۱۲/۲۹ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی