فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود رایگان دارای جوایز از جشنواره فیلم فجر

ژانر : جنایی، درام، هیجان انگیز

اولین انتشار : 1397

محصول کشور : ایران

کارگردان : هومن سیدی

ستارگان : نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، فرید سجادی حسینی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، نازنین بیاتی

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 110 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم مغزهای کوچک زنگ زده درباره سه برادر به اسم های شاهین، شکور و شهروز است. آن ها در یک حلبی آباد زندگی می کنند. شکور که برادر بزرگتر است سردسته باند مواد مخدر می باشد. شکور دستگیر می‎شود و این موقعیت مناسبی برای شاهین می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده
خرید و دانلود با ترافیک نیم بها
حجم: 653 MB قیمت: 5100 تومان
حجم: 1.0 GB قیمت: 5200 تومان
حجم: 1.9 GB قیمت: 5500 تومان
حجم: 2.6 GB قیمت: 6000 تومان
حجم: 7.1 GB قیمت: 7000 تومان
دانلود رایگان با ترافیک تمام بها

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با لینک مستقیم + دانلود رایگان

دانلود فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده کامل و با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

خلاصه داستان فیلم

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده درباره سه برادر به اسم های شاهین، شکور و شهروز است. آن ها در منطقه ای نزدیک البرز و زندان قزل حصار، در یک حلبی آباد زندگی می کنند. شکور که برادر بزرگتر است سردسته باند مواد مخدر می باشد. این باند علاوه بر تولید مواد مخدر با دادن مکان زندگی برای کودکان بی سرپرست آنها را برای عضویت در این باند آماده می کند. پلیس ها به مخفیگاه این گروه حمله کرده و شکور را دستگیر می کنند و این موقعیت مناسبی برای شاهین می باشد که سرپرست جدید این باند مواد مخدر باشد.

معرفی فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ کشور ایران است. این فیلم در ژانر درام جنایی و هیجان انگیز می‌باشد. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. تعدادی از بازیگران این فیلم از بین ۱۵هزار ویدیوی ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان کلاس‌های ولی زاده انتخاب شده‌اند.

یک منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر (دبورا یانگ) فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته هومن سیدی استعداد نوظهور سینمای ایران را مهیج‌ترین فیلم-ژانر در بازار جشنواره فجر معرفی کرده بود، که به خوبی می‌تواند در عرصه بین‌المللی نیز مخاطبان را جذب کند.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فیلم فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم به دست آورد. این فیلم نگاهی به زندگی گوشه ای از فقیرترین مردم ایران دارد.

مردمی که در این فیلم به تصویر کشیده شده‌اند در پی فقر به بزهکاری خصوصاً مقوله تولید و پخش مواد مخدر روی آورده‌اند یا از خردسالی در این جامعه بزهکار بزرگ شده‌اند. همچنین موضوع نگاه‌های تعصبی به مقوله غیرت در این فیلم به چالش کشیده شده‌است. همچنین در تاریخ ۸ شهریور ۱۳۹۸ در جشن سینمای ایران به نمایش درآمد و با نامزدی ۱۴ تندیس شایستگی، برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به فرهاد اصلانی اهدا شد. (ویکی پدیا)

جوایزی فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر:

  • بهترین فیلم از نگاه تماشاگران
  • بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه
  • بهترین فیلمنامه
  • بهترین صداگذاری

فیلم مغرهای کوچک زنگ زده در تاریخ 4 مهر 1397 در سینماهای ایران اکران شد و توانست 12 میلیارد و 765 میلیون تومان بفروشد. هم اکنون می‌توانید این فیلم را به صورت قانونی از رسانه Nama.TV دانلود و تماشا کنید.

این فیلم مناسب برای سنین بالای 18 سال می‌باشد.

بازیگران فیلم مغرهای کوچک زنگ زده

نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، فرید سجادی حسینی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، نازنین بیاتی، هامون سیدی، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، منصوره ایلخانی، مهران ملکوتی، صفر محمدی، محمود کیان، معین شاهچراغی.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

عوامل تولید فیلم

نویسنده و کارگردان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده: هومن سیدی؛ تهیه کننده و مدیر تولید: سعید سعدی؛ جانشین تولید: یاسر سلیمانى؛ سرپرست گروه کارگردانى: فرید سجادى حسینى؛ برنامه ریزودستیار اول کارگردان: هانیه بساتینى؛ دستیاران کارگردان: میثم بیدقى، محمدجواد سعدى؛ مدیر فیلمبردارى: پیمان شادمانفر؛ فیلمبردار:ادیب سبحانی. مدیر صدابردارى: مهران ملکوتى؛ طراح صحنه: محسن نصرالهى؛ طراح گریم: ایمان امیدوارى؛ طراح لباس: مارال جیرانى؛ صداگذار: علیرضا علویان؛ آهنگساز: بامداد افشار؛ جلوه هاى ویژه میدانى: ایمان کریمیان. جلوه هاى ویژه بصرى: بهنام خاکسار؛ طراح بدلکارى: امیر بدرى؛ منشى صحنه: شیدا باسمه چى؛ تدوین: مهدى سعدى، هومن سیدى؛ مدیر تدارکات: مهدى بحرى؛ عکاس: امیرحسین شجاعی.

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام بها است.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی مغرهای کوچک زنگ زده

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی