فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم شکلاتی

دانلود فیلم شکلاتی

دانلود رایگان

ژانر : کودک و نوجوان، کمدی، خانوادگی

اولین انتشار : 1396

محصول کشور : ایران

کارگردان : سهیل موفق

ستارگان : شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080p HQ

مدت زمان : 80 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم شکلاتی درباره نوجوانی 13 ساله با نام پارسا می‌باشد. او یک کارخانه بزرگ شکلات را از پدربزرگش به ارث برده است. این کارخانه در حال ورشکستگی است و پارسا باید در مورد آن تصمیم بگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود
خرید و دانلود فیلم شکلاتی (ترافیک نیم بها)
حجم: 541 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 891 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 1.5 گیگابایت قیمت: 5500 تومان
حجم: 2.3 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
دانلود رایگان فیلم شکلاتی

دانلود فیلم شکلاتی با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم سینمایی شکلاتی با حجم کم و کیفیت بالا و کامل

خلاصه داستان فیلم

فیلم شکلاتی درباره نوجوانی 13 ساله با نام پارسا می‌باشد. او یک کارخانه بزرگ شکلات را از پدربزرگش به ارث برده است. این کارخانه در حال ورشکستگی است و پارسا باید به کمک دوستان بازیگوش و وکیل پدربزرگش تصمیم بگیرد که یک بار دیگر کارخانه را بفروشد یا آن را اداره کند. در واقع عده ای هستند که قصد فروش این کارخانه را دارند. با این حال پدربزرگ پارسا قبل از مرگ فرمول ساخت شکلات جدید را در کلیپی ضبط کرده بود.

دانلود فیلم شکلاتی

معرفی فیلم سینمایی شکلاتی

فیلم شکلاتی با کاگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی محصول سال ۱۳۹۵ کشور ایران است. این فیلم در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای کشور اکران شد و پاییز 1398 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

شکلاتی فیلمی متفاوت در ژانر کودک و نوجوان به‌شمار می‌رود که نگاه تازه‌ای به دنیای کودکان دارد. شکلاتی اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان است که شهریور ماه ۱۳۹۵ در تهران کلید خورد و اوایل آبان ماه پس از گرفتن سکانس‌هایی در شمال کشور، فیلمبرداری آن در کارخانه شکلات‌سازی به پایان رسید. فیلم جدیدتر این کارگردان پاستاریونی می‌باشد. (دانلود فیلم پاستاریونی)

فیلم شکلاتی

بازیگران فیلم شکلاتی

شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شھره لرستانی و داریوش اسد زاده – بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری.

دانلود فیلم شکلاتی از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای خرید و دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود. دانلود رایگان با ترافیک تمام بها است.

عوامل تولید قیلم

کارگردان فیلم شکلاتی: سهیل موفق، مدیر فیلمبرداری: کوھیار کلاری، نویسندگان: کریم خودسیانی و حمزه صالحی، بازنویسی نهایی: سعید جلالی و نسیم عرب امیری، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح گریم: محسن دارسنج. صدابردار: محمد کیان ارثی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک، برنامه ریز: مجتبی خادم‌زاده، جلوه‌ھای ویژه کامپیوتری: امیر ولیخانی. مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: آیدین قشلاقی، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، مجری طرح: علی اشکان و تهیه کننده: ایرج محمدی.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی شکلاتی

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی