فیلم های جدیدLatest Movies
دانلود فیلم سرخ پوست

دانلود فیلم سرخ پوست

دارای جوایز از جشنواره های مختلف

ژانر : درام، معمایی، عاشقانه

اولین انتشار : 1398

محصول کشور : ایران

کارگردان : نیما جاویدی

ستارگان : نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی، مانی حقیقی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی و...

کیفیت : 480p, 720p, 1080p, 1080HQ, Bluray

مدت زمان : 88 دقیقه

خلاصه داستان : فیلم سرخپوست درباره یک زندان قدیمی می‌باشد که به دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است. رئیس زندان سرگرد نعمت جاهد به همراه مامورانش مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا اینکه یک زندانی گم می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک های دانلود
دانلود فیلم سرخ پوست
حجم: 544 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 841 مگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 1.32 گیگابایت قیمت: 5000 تومان
حجم: 3.12 گیگابایت قیمت: 6000 تومان
حجم: 6.34 گیگابایت قیمت: 7000 تومان

دانلود فیلم سرخ پوست با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی سرخ پوست به صورت کامل و با ترافیک نیم بها

دانلود فیلم سرخ پوست

خلاصه داستان فیلم

فیلم سرخ پوست در سال ۱۳۴۶ روایت می‌شود. یک زندان قدیمی در تهران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد (نوید محمدزاده)، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر (مانی حقیقی) که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود.

جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است در طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد سرخ‌پوست همراه با دیگر زندانیان نبوده‌است. تحقیقات بعدی، جاهد را مطمئن می‌سازد که سرخ‌پوست در زندان است و در جایی پنهان شده‌است. هم‌زمان، یک مددکار زندان به نام سوسن کریمی (پریناز ایزدیار) به دیدن جاهد آمده و به وی می‌گوید که حکم سرخ پوست از حبس به اعدام تغییر کرده‌است. جاهد که حکم ترفیع خود را در خطر می‌بیند به همراه نیروهای خود، تمام زندان را برای پیدا کردن سرخ‌پوست جست‌وجو می‌کند.

فیلم سرخ پوست

معرفی فیلم سینمایی سرخ پوست

فیلم سرخ پوست (The Warden 2019) در ژانر درام معمایی و عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران می‌باشد. این فیلم اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۸ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد. فیلم سینمایی سرخ پوست در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ در سینماهای سراسر کشور اکران شد و با فروش بیش از 14 میلیارد و 978 میلیون تومان، چهارمین فیلم پرفروش غیرکمدی تاریخ سینمای ایران شد.

دانلود فیلم سرخ پوست

فیلم سرخ پوست توانست نظر مسعود فراستی منتقد سختگیر سینما را هم به خود جلب کند. او در برنامه هفت اعلام کرد: «من امروز یک فیلم خوب دیدم، می‌خواهم تعلیق همه را به هم زده و به چند نفر که فیلم خوبی ساختند تبریک بگویم، من امروز کاملا از این فیلم تعجب کردم. به نیما جاویدی کارگردان، نوید محمدزاده بازیگر، رامین کوشا آهنگساز و تهیه‌کننده و عوامل دکور تبریک می‌گویم.» این اظهار نظر فراستی، منتقدی که کمتر پیش می‌آید از فیلمی این‌چنین تعریف کند، در زمان اکران این فیلم در جشنواره فجر مخاطبان سینما و البته سازندگان آن را شگفت‌زده کرد.

بازیگران فیلم سرخ پوست

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی، مانی حقیقی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی، محمدرسول صفوی، امیر کیوان معصومی، اسماعیل پوررضا، یدالله شادمانی، علی مردانه، مرتضی علی‌عباس میرزایی.

فیلم سرخ پوست

عوامل تولید

کارگردان و نویسنده فیلم سرخ پوست: نیما جاویدی، تهیه کننده: مجید مطلبی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، موسیقی: رامین کوشا، صدابردار: ایرج شهزادی، چهره‌پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: شیما میرحمیدی، تدوین: عماد خدابخش، صداگذار: ایرج شهزادی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری.

دانلود فیلم سرخ پوست از سایت نما تی وی به صورت خرید قانونی می‌باشد و مصرف اینترنت برای دانلود با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.

پخش آنلاین تیزر فیلم ایرانی سرخ پوست

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ 0 دیدگاه فیلم ایرانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

فیلم سینمایی ایرانی